הכנסות שיא לפסטיגל
"פריסטייל פסטיגל", שמבוסס על שירים של עידן רייכל, הגיע להכנסות של 55 מיליון שקל
הפסטיגל שובר שיאי הכנסות. ל"ידיעות אחרונות" נודע כי מופע הילדים לחנוכה, שנקרא הפעם "פריסטייל פסטיגל", יסיים את הפרק הנוכחי עם מכירות של חצי מיליון כרטיסים ב־116 הופעות. לפי הערכות בענף הבידור, ההכנסות של פסטיגל 2018 יגיעו ל־55 מיליון שקל, כולל מכירות מוצרים נלווים.
הפסטיגל כבר מזמן אינו מופע לחנוכה בלבד. המופע הנוכחי יצא לדרך ב־13 בנובמבר בחיפה, בימים אלה מציג בת"א, לאחר מכן יחזור לחיפה ויינעל ב־8 בינואר 2019 בבאר־שבע, אחרי תוספת הופעות לאור מכירת כל הכרטיסים.
אחרי שתחרות השירים בוטלה בשנים האחרונות, הפעם הלכו מפיקי הפסטיגל, בראשות פנינה ומשה אדרי, על קונספט מעט שונה: המופע התבסס על שיריו של עידן רייכל, ו־12 מלהיטיו לאורך הקריירה מבוצעים לאורכו על ידי המשתתפים, חלקם גם בביצועים כפולים. רייכל עצמו גם משתתף בפסטיגל ולפי מכירות הכרטיסים, ההימור עליו כציר התברר כמדויק בהיבט של משיכת הקהל, כמו גם ליהוק המשתתפים הנוספים, משה פרץ, אליאנה תדהר, נועה קירל, עומר חזן, ניב סולטן, ריף נאמן, יונתן מרגי, עדן מאירי, שירה לוי, עדי חבשוש, עפר שכטר, אורי לייזרוביץ' ושי ברביבי.
הפסטיגל נחשב למופע הילדים המצליח ביותר בארץ והחל את דרכו כאירוע עירוני בחיפה, בחג החנוכה של שנת 1981, בהובלה וביוזמה של המפיק מיקי פלד. באותן שנים שלט בענף פסטיבל הילדים המיתולוגי, אך הפסטיגל של פלד החל לסגור פערים והפך תוך שנים ספורות לאירוע חנוכה המרכזי, כשהוא משאיר מאחור את פסטיבל הילדים, שבסופו של דבר ירד מהבמות. לפני כשנתיים מכר פלד את הפסטיגל לפנינה ומשה אדרי, בין השאר בעלי חברת המוזיקה NMC. בשנה שעברה, לראשונה, הפסטיגל לא עלה לבמות במהלך השבת וכך הוחלט גם הפעם.
בהפקת הפסטיגל סירבו להתייחס לנתונים.

