יבואנית ארקוסטיל מתרחבת: רכשה את רשת DOMO לכלי בית ומטבח מטיב טעם

יבאונית ARCOSTEEL מתחדשת ברשת DOMO לכלי בית ומטבח. היבואנית, מילניום מרקטינג של האחים שלמה ודני זיגרייך, רכשה מקבוצת טיב טעם את הרשת, שנחשבה עבורה כפעילות הפסדית. לדברי שלמה זיגרייך, מבעלי מילניום מרקטינג, הרשת תמשיך להתנהל כמותג נפרד ולא תמוזג לרשת "ארקוסטיל קיטצ'ן" בעלת 12 החנויות. המעדניות של הרשת ייסגרו.

 

לפי העסקה, מילניום מרקטינג תקבל לידיה את הבעלות והניהול של הרשת, שכוללת שתי חנויות בקניון רמת־אביב בתל־אביב ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, שבע פינות מכירה שנמצאות בתוך סניפי טיב טעם וכן את מחלקות כלי הבית ב־12 סניפי טיב טעם נוספים. רשת דומו נוסדה ב־2005 ונרכשה ב־2012 ע"י טיב טעם.

 

לדברי שלמה זיגרייך, מבעלי היבואנית, "נקרתה בידינו הזדמנות עסקית לפריסה מיידית ב־21 נקודות מכירה נוספות, ולהנגיש את המוצרים המקצועיים של ארקוסטיל גם בתוך טיב טעם". עוד הוסיף כי סניפי רשת דומו לא יצומצמו ואף תישקל פתיחת סניפים נוספים.

 

את מילניום מרקטינג ייצגו בעסקה עו"ד שירי לינד וענת רגב ממשרד פירון, את טיב טעם ייצג בעסקה עו"ד תומר אלטמן ממשרד SHG.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים