מים קופצים
לקוחה של אקווה בר שביקשה לבטל הסכם שירות נתקלה במסכת של טרטורים
לפני כמה שנים רכשה אורה מתקן מים בחברת אקווה בר. היא חתמה עם החברה על הסכם שירות והייתה מרוצה, אבל בשנה האחרונה היו הרבה תקלות במתקן. "מברז המים הרותחים יצאו המון אדים חמים מאוד והמים יצאו 'קופצים' וגרמו לכוויות. לפעמים, למרות שהצג הראה כי המים הם ב־99 מעלות הם יצאו פושרים. תקלה אחרת הייתה שכפתור המים הרותחים היה 'נתפס' והמים היו ממשיכים לזרום. זה קרה לסירוגין כך שלא ידעתי אף פעם מתי זה יקרה, מתי אחטוף כוויות או תהיה הצפה של מים על הכיור", כתבה לנו אורה.
לדבריה, היא התקשרה לשירות הלקוחות, ביזבזה זמן רב על שיחות טלפון "לא נעימות", וכאשר הגיע סוף־סוף טכנאי הוא תיקן את הכפתור התקול, אבל הבעיה חזרה על עצמה לאחר זמן. בעקבות זאת נשלח המכשיר לבדיקה במעבדה, והיא קיבלה מכשיר חלופי.
"לאחר מספר שבועות התקשרתי לשאול מה קורה, והתבשרתי שישאירו לי את המכשיר החלופי. ב־5 באוגוסט חתמתי על הסכם שירות חדש למכשיר החלופי, לשלוש שנים", סיפרה. לדבריה, הטכנאי שהחתים אותה על ההסכם הדגיש כי תוכל להפסיק את הסכם השירות בכל עת.
"לאחר כמה זמן החלטתי להפסיק את ההסכם. אמרו לי כי יבדקו את הנושא ויחזרו אליי. כשלא חזרו, שבתי והתקשרתי. אמרו לי שמנהלת החשבונות חולה ולא יודעים מתי תחזור". בשיחה נוספת לחברה נאמר לה כי יישלח אליה אימייל עם תשובה. עוד שיחה זכתה לניתוק לאחר שהפקידה אמרה לה כי היא מעבירה אותה למנהלת החשבונות.
"התחילה פה ממש מסכת עצבים", כתבה לנו אורה. "השיחה האחרונה הייתה בתחילת ינואר. שוחחתי עם מישהי מהנהלת החשבונות שאמרה לי כי מנהלת החשבונות שוב איננה, והיא תעביר את הטיפול למנהל אחר. ביקשתי לשוחח עם מנהל בכיר, אך הם סירבו".
פנינו לחברת אקווה בר, והחברה מסרה בתגובה כי הלקוחה אכן פנתה בבקשה לביטול עסקה, ולאחר בירור מול כל הגורמים המטפלים נשלחה אליה הודעה שהעסקה תבוטל, וזיכוי בסכום של 2,340 שקל יישלח לחברת האשראי שלה.
רוצים לעצבן את דני? כתבו לו: mishpat@yedioth.co.il

