שתף קטע נבחר
 

הקופות העצמיות של סופרסמארט נכנסות לתחום האופנה – כולל נטרול התג המזמזם

מייסד סופרסמארט יאיר קלפר, שפיתח קופה עצמית שמייתרת את הקופה בסופר ונכנסה לסניפי מטרו, מתרחב לתחום האופנה. בקרוב ייערך פיילוט בקופות ברשת אופנה וברשת פארמים בארה"ב.

 

הקופה פותחה עם צ'קפוינט סיסטמס האמריקאית, ענקית אביזרי אבטחה לרשתות שיווק, ומפתחת התג המזמזם המוצמד למוצרים. בין לקוחותיה זארה, C&A, אלדי, ועוד.

 

לפי קלפר, "התג הוא אתגר בקופה כזו. במוצרי סופר אין תגים, ונדרשנו למצוא מומחה ולפתח קופה שתצליח לנטרל את התג אחרי התשלום".

 

קלפר הזמין בכירים בצ'קפוינט סיסטמס לסניף מטרו בפראג, ובחברה התגייסו לפיתוח. למיזם חברה גם ביזרבה, יצרנית משקלים וחומרות ריטייל, שפיתחה את החומרה.

 

הקונה סורק את המוצרים באפליקציה, ובסוף ניגש ל"קופה" ומניח את העגלה. זו תשקול את ההתאמה בין משקל הפריטים לאלו שנסרקו, והלקוח ישלם באפליקציה. עם החיוב, יישלח אות לביטול התג האלקטרוני.

 

צ'קפוינט סיסטמס הציגה בינואר את הקופה בתערוכות ריטייל בגרמניה. קלפר: "בשונה מסופרמרקטים, ענף האופנה רוצה מערכות כאלו לא כדי לחסוך תורים, אלא כדי לעקוב אחרי הלקוח ולהציע לו מבצעים".

 

מלבד מטרו, הקופות מותקנות גם בסניפי אושר עד, השותפה במיזם.

פורסם לראשונה 27.02.19, 19:25

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים