פעמיים הוט

לקוחה של הוט עברה דירה, ובמשך שנה וחצי חויבה פעמיים, על הדירה החדשה והישנה

במארס 2017 עברה רינה דירה משכונה אחת לשכונה אחרת בעיר מגוריה. חודש לפני המעבר היא פנתה לחברת הוט, הודיעה על המעבר וביקשה להעביר את המינוי שלה לכתובת החדשה. סוכן של החברה הבטיח לה שהכל בטיפול וציין שהיא אינה צריכה להחזיר את הממירים.

 

הדירה שעזבה נמכרה ועברו לגור בה אנשים שאין להם כלל טלוויזיה. לאחר שנה וחצי, כלומר לפני כחצי שנה, רינה, שכנראה לא עוקבת בקפדנות אחר חשבונות הבנק והאשראי שלה, גילתה ממש במקרה שהוט מחייבת אותה על שימוש בשתי כתובות – זו שאותה עזבה וזו שאליה עברה.

 

"התקשרתי להוט ובמשך חמישה חודשים הם טירטרו אותי. פניתי לפניות הציבור שלהם, ביקשו שאשלח את חוזה הדירה כדי לוודא שהדירה שעזבתי אינה בבעלותי. שלחתי. ביקשו שאשלח אישור מהעירייה שמ־1 במארס 2017 גרים שם אנשים אחרים. גם שלחתי. בנוסף החזרתי את הממירים הישנים, שהיו זרוקים במחסן", סיפרה לנו רינה. "מאז אני מתקשרת והם כל פעם מתנערים ממני. מדובר בסכום של 6,000 שקל שנגבו ממני במרמה או בטעות ללא מתן כל שירות".

 

פנינו להוט וזו מסרה בתגובה כי המקרה נמצא בבדיקה. "לפי תחקיר ראשוני הלקוחה לא העבירה את המסמכים הרלוונטיים", כתבו לנו מהוט והוסיפו כי "לפנים משורת הדין נציג של החברה יצר קשר עם הלקוחה והיא זוכתה על מלוא הסכום".

 

ב־20 בפברואר דיברנו עם רינה. "הם טוענים שלא העברתי להם את המסמכים? אני העברתי להם פעמיים את המסמכים", אמרה לנו, והוסיפה כי עדיין לא קיבלה את ההחזר. השבוע היא בישרה לנו שהכל הסתדר. "אחרי שרצתי אחריהם במשך חודשים והם לא עשו כלום, בעקבות הפנייה שלכם הם החזירו לי את כל הכסף".

 

וכאן המקום להזכיר: בכל עסקה שאתם עושים, חשוב מאוד לוודא שאתם מקבלים אישור על תחילת שירות או הפסקת שירות, וחשוב שבאישור יצוין במפורש כי אם היו ברשותכם מכשירים של נותן השירות – החזרתם אותם ונשארתם ללא כל חוב. נוסף על כך, חשוב מאוד לעבור בכל חודש על החשבונות מהבנק או מחברת האשראי ולוודא שמחייבים אתכם רק עבור מה שסוכם.

 

רוצים לעצבן את דני? כתבו לו: mishpat@yedioth.co.il

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים