סופר־פארם מרחיבה את שיתוף הפעולה עם קוויק
סופר־פארם מנסה לתפוס אחיזה בתחום המזון לאחרונה, בעקבות התחרות שלה מול שופרסל ורשת הפארם שלה Be ומרחיבה את שיתוף הפעולה עם מיזם הסופרמרקט המקוון קוויק. תציע הנחות בלעדיות לחברי מועדון לייף סטייל שמזמינים דרך קוויק. אחרי פסח אף יוקם באפליקציה ובאתר מתחם ללקוחות המועדון עם מבצעים יחודיים, אמר ל"ממון" אבירם גרנות, מנכ"ל קוויק. "הצעד הבא יהיה שמי שקונה בקוויק, יקבל הנחה במחלקת הקוסמטיקה בסופר־פארם, דבר שלא נעשה עד היום", הוסיף.
לפי גרנות "המטרה לתת ערך מוסף ללקוחות שלה. שוק המזון נמצא כבר ב־20% חדירה באונליין, כ־10 מיליארד שקל בשנה וזה צפוי לגדול".
לאחרונה פורסם שסופר־פארם מתכוונת לפתוח רשת מעדניות, והיא החלה גם לפנות שטחי מדף לטובת מוצרים שלא נמכרו בה בעבר, כמו שמן ושימורים. לרשת יש גם שת"פ עם יינות ביתן: תווי השי של רשת השיווק יכללו לראשונה גם אפשרות קנייה בסופר־פארם.
קוויק (לשעבר ברינג ברינג) מציעה משלוחי מזון מהירים ממינימרקטים וסופרמרקטים במרכזי הערים, ללא צורך במרכז לוגיסטי. סופר־פארם השקיעה לאחרונה בקוויק, עם אופציה להגיע ל־25% מהבעלות בה.

