מנעליים לחזיות: בעלי TOGO יביא ארצה את אינטימיסימי
קבוצת קלצדוניה האיטלקית, מיצרניות ההלבשה התחתונה הגדולות בעולם, חתמה על הסכם עקרונות עם מאיר נג'יבי לפתיחת 60 חנויות בארץ • ההשקעה במהלך מוערכת ב–20 מיליון שקל • שלוש רשתות של הקבוצה יפתחו כאן סניפים, הראשון עוד השנה
שלוש רשתות איטלקיות להלבשה תחתונה בדרך לארץ. מדובר באינטימיסימי, קלצדוניה וטצניס (Tezenis) - כולן של קבוצת קלצדוניה, שחתמה על הסכם עקרונות עם הבעלים של נעלי טו גו מאיר נג'יבי, לפתיחת 60 חנויות בארץ. חנות ראשונה של אחד המותגים צפויה להיפתח עד סוף השנה. גובה ההשקעה במהלך: 20 מיליון שקל.
הקבוצה נחשבת לאחת מיצרניות וקמעונאיות ההלבשה התחתונה הגדולות בעולם לצד טריומף, ויקטוריה'ס סיקרט, מרקס אנד ספנסר ולה פרלה. בישראל היא תתחרה בין היתר באינטימה של גולף, איירי של אמריקן איגל (פוקס), פיקס, ג'ק קובה, דלתא, אפרודיטה והמשביר לצרכן.
תחתונים ב־3 יורו
רשת אינטימיסימי הוקמה ב־1996 בוורונה. הקשר שלה עם ישראל התחיל ב־2001, כשפתחה מספר חנויות בארץ אך תוך כ־5 שנים עזבה. בארה"ב, המותג נמכר בעבר בחנויות ויקטוריה'ס סיקרט, עד שנכנס למדינה כמותג עצמאי. הוא נחשב אלגנטי ומינימליסטי יותר מהמותג האמריקאי ונמכר במחירי אמצע. באיטליה חזיות המותג נמכרות לרוב בטווח של 55־30 יורו (במבצע 8 יורו), תחתונים בין 3־7 יורו (2 יורו במבצע) וכותנות לילה ופיג'מות 30־70 יורו. מידת הקאפ הגדולה ביותר שמצאנו ברשת באיטליה היא F, והיא נעדרת מרוב הדגמים. הפרזנטורית של המותג בין 2015 ל־2017, אגב, הייתה הישראלית שלומית מלכה.
המותג קלצדוניה נוסד ב־1987 ויש לו לבדו יותר מ־1,750 חנויות בעולם. הוא מוכר גרביים, גרביונים, טייטס וגרביונים לנשים, גברים וילדים. טייטס לנשים מוצע לרוב בין 20־50 יורו, גרביונים ב־4 עד 15 יורו (החל מ־3 יורו במבצע) וגרביים ב־2.5 עד 6 יורו. טייטס דמוי עור לילדות נמכר ב־16 יורו וגרביונים לילדות ב־4 יורו.
טצניס הוא מותג הלבשה תחתונה צעיר יותר, שמוכר בין היתר חזיות ב־5 עד 16 יורו, אבל גם בגדי ילדים ובגדי ים. הישראלית עדן פינס משתתפת בקמפיין הנוכחי של הרשת.
הגיעה גם למצרים
קבוצת קלצדוניה גילגלה 2.3 מיליארד יורו ב־2018 ומחזיקה גם במותגים פלקונרי (Falconeri), אטליה אמה (Atelier Emé) וסניורווינו (SignorVino). יש לה נוכחות ב־52 מדינות, בין היתר במדינות השכנות כמו לבנון, ירדן, קפריסין ומצרים.
לרשת נעלי טו גו 72 סניפים בישראל והיא מגלגלת 180 מיליון שקל בשנה נכון ל־2018. היא נחשבת לרשת שמצליחה לפעול בתחום הלא פשוט, שכולל רשתות וחנויות של נעלי יבוא וייצור מקומי וכן מכירת נעליים ברוב רשתות האופנה לצד קניות באינטרנט.
בשנים האחרונות רשתות הנעליים מתמודדות גם עם התחזקות מותגי הספורט. בישראל נסגרו בשנים האחרונות רשתות כמו פיילס האמריקאית (שנמצאת בצרות גם בארה"ב) וצ'ארלס אנד קית', והמותג קליגולה נבלע בתוך חנויות המותג פטיש. בשוק טוענים שטו גו שורדת בזכות המבחר והניהול של נג'יבי והצוות הוותיק שלו.

