אין כיסוי

חברת "מרום" דרשה לשלם על ביקור טכנאי, ואם יהיה צורך - גם על חלפים • אז מה בדיוק מכסה הביטוח?

לראובן, אזרח ותיק, היה ביטוח למדיח כלים מחברת מרום. במאי 2018 הייתה תקלה והוא הזמין טכנאי. "הטכנאי תיקן ובישר לנו שתקופת האחריות על המדיח עומדת להסתיים. הוא הציע לנו לבטח חמישה מוצרי חשמל במחיר מבצע, והסביר שהמחיר כולל הכל מלבד חלפים", סיפר לנו ראובן. הוא ורעייתו הסכימו ועשו ביטוח שכולל שני מזגנים, תנור אפייה, כיריים חשמליות ומדיח כלים.

 

באוגוסט הייתה בעיה במזגנים ובני הזוג התקשרו למרום. להפתעתם, נמסר להם שביקור טכנאי יעלה 300 שקל, ואם יהיה צורך בחלקי חילוף הם ישלמו גם עבורם. ראובן פנה להנהלת החברה כדי להבין מה בדיוק כולל הביטוח אם הוא צריך לשלם גם עבור ביקור טכנאי. לאחר דין ודברים החברה הסכימה להחזיר לו את כספו ולבטל את הביטוח. אלא מה? החברה ניכתה מההחזר סכום כסף עבור שלושה חודשי ביטוח, מיום ההסכם ועד הביטול. "תמוה מאוד שהחברה עשתה לנו ביטוח שבו יש טעות והטעיה, והיא לא מחזירה לנו את כל הכסף. למרות פניות חוזרות ונשנות, אנחנו לא מצליחים לקבל את ההפרש (267 שקל — ד.ש) שעבורנו הוא לא מבוטל", כתב לנו ראובן.

 

בתשובה לפניית המדור הודיעה החברה כי הלקוח יזוכה עבור כל הסכום ששילם.

 

 

תשלם ותחכה

 

גם עמרם הוא לקוח של חברת מרום, ובחודש אוקטובר ביקש לרכוש ידית למקרר. בחברה נאמר לו שעלות הידית והמשלוח היא 320 שקל, מועד האספקה הוא שלושה שבועות, והידית תגיע עם שליח. "שילמתי ולאחר שחלף חודש והידית לא הגיעה, התקשרתי ונמסר לי שהידית תגיע תוך שלושה חודשים. חיכיתי שלושה חודשים, התקשרתי שוב ושוב, וכל פעם אמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו", סיפר לנו עמרם.

 

בסוף ינואר, כשנאמר לו שהידית עוד לא הגיעה לארץ, הוא ביקש לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה, אולם בחברה סירבו. "אני לא מצליח להבין איך הם גובים כסף כשאין להם חלקים בארץ. למה שלא יביאו את החלקים ואחר כך יגבו את הכסף?" כתב לנו.

 

פנינו לחברת מרום, וזו מסרה בתגובה כי למרות מאמציה היה קושי בהשגת הפריט, ומכאן העיכוב במסירתו. "ברגע שהחלק הגיע הוא הועבר ללקוח באופן מיידי", נמסר.

 

רוצים לעצבן את דני? כתבו לו: mishpat@yedioth.co.il

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים