מותג CeraVe נחת בארץ: לקנות ב־iHerb או בישראל?

מותג הטיפוח האמריקאי CeraVe הגיע לישראל, אחרי שחברת לוריאל העולמית רכשה אותו לפני שנתיים בכ־1.3 מיליארד דולר. מותג הדרמו־קוסמטיקה מיועד בעיקר לבעלי עור יבש ויבש מאוד.

 

המותג נולד ב־2005 ונחשב לסיפור הצלחה, אותה הוא חייב בעיקר לביקורות חיוביות באמזון, בפייסבוק ובאתרים נוספים. "המותג בין המובילים במספר חוות הדעת החיוביות באמזון", מתגאה אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו־קוסמטיקה בלוריאל ישראל, שייבאה חצי מיליון דוגמיות לקראת ההשקה. בארה"ב למותג יש עלייה שנתית במכירות של כ־20%.

 

שוק הדרמו־קוסמטיקה טוען לאפקטיביות גדולה, לחומרים מתחשבים יותר בעור רגיש, ולאישורים מרופאי עור שנמנו על מפתחי המוצרים. בארץ נאמד השוק במכירות של כ־200 מיליון שקל בשנה. CeraVe טוענת לפטנט שמעניק לחות ל־24 שעות, והמוצרים נמכרים רק בבתי מרקחת (גם מכבי ומאוחדת) ובפארמים עם בתי מרקחת (בהם סופר־פארם ובי).

 

בשלב ראשון יובאו תשעה מוצרים. המחירים עממיים, אבל בבדיקת שבעה מוצרים מול אתר iHerb, העממי של ישראל עדיין יקר ב־6%־80% ממחירי חו"ל. לדוגמה, קרם לחות לעור יבש עד יבש מאוד (454 גרם) שעולה בארץ 114.9 שקל יעלה 63.75 שקל בלבד באייהרב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים