מחשב נייד מאוד

ארבע פעמים נאלץ א' לשלוח לתיקון מחשב נייד חדש של אסוס שרכש לבתו

בחודש ספטמבר רכש א' מחשב של אסוס עבור בתו, הוא לא חסך בהוצאה מאחר שהיא לומדת מחשבים וזקוקה למחשב איכותי. אלא שכעבור זמן קצר התגלתה במחשב תקלה והוא נשלח למעבדה של היבואן. הוא חזר מהמעבדה ועבד במשך כמה שבועות, ואז שוב התגלתה בעיה והוא שוב נשלח למעבדה. גם הפעם הוא חזר והתברר כי במעבדה לא הצליחו לתקן את הבעיה, כי לאחר זמן קצר הוא החל שוב לעשות בעיות וחזר למעבדה.

 

"לא ייתכן שאדם רוכש מוצר בכסף מלא ולא זוכה להשתמש בו כפי שהוא מצפה בשל תקלה מתמשכת", הסביר א' לאנשי המעבדה כאשר נאלץ לשלוח את המחשב בפעם הרביעית, והוסיף כי המחשב חזר מהמעבדה כשהוא ממש מתפרק. הוא צירף לאנשי המעבדה תמונות של המחשב המקולקל, אבל זה לא עזר.

 

בפנייה למדור הוא הוסיף: "הבת שלי היא סטודנטית למדעי המחשב ומיותר לציין את הנזק שהדבר גורם לה בלימודים, כמו גם את עוגמת הנפש שנגרמת לה. התחושה שאני מקבל היא של חוסר אונים מול שירות הלקוחות של החברה. הם מתנהגים אליי בנחמדות, אבל ממש לא מתייחסים לבעיה".

 

פנינו לאסוס ישראל ובתגובה מסרה החברה: "לאחר שלמדנו את פרטי המקרה לעומק, וכחלק ממדיניות השירות של ASUS, הצענו ללקוח שובר לרכישת מחשב נייד חדש. הלקוח עודכן וקיבל את הצעתנו. נציגי החברה וידאו שהפתרון הוא לשביעות רצונו המלאה, ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לו".

 

א' אישר לנו שנציג של החברה אכן התקשר אליו ומסר לו שובר לרכישת מחשב חדש.

 

רוצים לעצבן את דני? כתבו לו: mishpat@yedioth.co.il

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים