שני 16 בספטמבר 2019
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    |
    ממון • 25.05.2019
    אין פיקוח, יש תוכן שיווקי: ערוץ של תנובה עולה בפרטנר
    מאת ישראל וולמן

    לראשונה בישראל - ערוץ טלוויזיה שכולו פרסום מותאם אישית: פרטנר TV משיקה היום ערוץ אוכל פרסומי אינטראקטיבי בשליטת חברת תנובה.

     

    בניגוד לחברות הכבלים (HOT) והלוויין (YES), המפוקחות ע"י מועצת הכבלים והלוויין ונאסר עליהן להציג פרסומות - שירותי הטלוויזיה המבוססים על האינטרנט (כמו פרטנר וסלקום) לא נמצאים תחת פיקוח כלל. היעדר הפיקוח הוא גם הסיבה שהחברות לא מחויבות ליצור הפקות מקור על חשבונן.

     

    המהלך של תנובה ופרטנר TV כולל ערוץ שימותג כולו, למשך כמה שבועות, כ"השף הלבן", עם תכנים שיסופקו ע"י מיזם הקולינריה FOODY, כמו תוכניות בישול ומתכונים, ומוצרים חדשים של תנובה לקראת חג השבועות. הצופים יוכלו לקחת חלק בפרסום שיופיע בהודעות קופצות על המסך, באמצעות לחיצת כפתור בשלט — למשל, לקבל חוברת מתכונים. הממירים והשלטים של פרטנר תומכים בתכונה.

     

    פרטנר TV כבר העלתה קמפיינים של סנו וסמסונג ששולבו בערוציה, בתפריט הכללי וב־VOD, בחודשים האחרונים, אבל זו הפעם הראשונה שערוץ שלם הופך פרסומי.

     

    לא רק בישראל - טכנולוגיית השידור דרך האינטרנט מאיצה בכל העולם את הפרסום המותאם בטלוויזיה. רק בארה"ב, יותר מ־160 מיליון משקי בית חשופים כבר היום לפרסומות אינטראקטיביות בטלוויזיה. גם סלקום TV אמורה לאמץ את האופציה בקרוב. המהלך אמור לשפר את הכנסות החברות, שפעילותן העיקרית כמפעילות סלולר נושאת הפסדים.

     

    לפני כשנתיים הכין צוות בין משרדי, בראשות מנכ"ל משרד התקשורת דאז, שלמה פילבר, הצעה למתווה חדש לשידורי הטלוויזיה בישראל. הדוח אומץ על ידי המשרד, אך לא קודם בכנסת ובממשלה. בין השאר הומלץ בו להקל מאוד על ספקי הטלוויזיה החדשים באשר לתוכן שיווקי, אך להטיל עליו מגבלות.

     


    פרסום ראשון: 25.05.19 , 18:52