"אני בוגרת הפקולטה לאופנה של ברטה"

ליבר בלילתי, כוכבת הריאליטי ITGIRLS ובת לאמא מעצבת, חורכת את האינסטגרם, לא חוששת מפאייטים ומלבישה את חברותיה המפורסמות באופנה זוהרת, ועם טונות של נוכחות

כבר התרגלנו לילדים־של שמנסים להסתיר את היותם כאלה ומצניעים את אזכורי הוריהם המפורסמים, אבל מעצבת האופנה העולה ליבר בלילתי היא ההפך הגמור בדיוק ‑ מלאת גאווה על הייחוס המשפחתי שלה כבתה של ברטה, אושיית אופנה עם 2.5 מיליון עוקבים, שכובשת שטיחים אדומים באמצעות מפורסמים כמו שרון סטון, בריטני ספירס, אריאנה גרנדה, מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט" טיילור היל ורבות אחרות.

 

בלילתי ג'וניור אפילו בחרה לקרוא למותג האופנה שפתחה עם אחיה La Fille de, "הבת של" בצרפתית. "לחלוטין רציתי ששם המותג שלי יתקשר עם שם אמי", היא מסבירה, "כי היא חלק חשוב בבסיס המותג הזה. היא ההשראה והיא התמיכה והיא המון. היא מעניקה לנו עצות וידע שלא יסולא בפז. אפשר לומר בהחלט שאני בוגרת הפקולטה לאופנה של ברטה. 24 שנים שאני חיה ונושמת והולכת למתפרות ורואה אותה בפעולה".

 

אבל ליבר בלילתי (24) מפורסמת מספיק בפני עצמה, אחרי שכיכבה בעונה האחרונה של הריאליטי ITGIRLS ב־HOT והגיעה ל־80 אלף עוקבים נאמנים באינסטגרם. היא הגיעה לתל־אביב מאשדוד ומתחזקת זוגיות בת חמש שנים עם יאן גרוסמן (30), סטארטאפיסט בן עירה. "תמיד ראיתי את הדברים מבעד לעדשה של המצלמה, זה היה בטבע שלי", היא מספרת. "תיעדתי הכל וכשהייתי בת 17 פתחתי פרופיל באינסטגרם וזה היה מענה אדיר למה שאני אוהבת לעשות".

 

דקה לפני הצבא נסעה למיאמי וניסתה את כוחה בדוגמנות, חזרה לשירות בקריה ואחריו החלה לעבוד בייצוג המותג של אמה בשבועות האופנה השונים בעולם. "עד שאמא שלי אמרה לי שתמיד אוכל לחזור אליה, אבל היא רוצה שאצא אל העולם הגדול ואכיר אותו, ואעבוד בחברה שאינה משפחתית. זה היה מאוד חכם מצידה".

 

 

ההתנסות הראשונה שלה בשוק האופנה הייתה יצירת תוכן ויזואלי לאתר המותג הנחשק Adika. "עשיתי כל מה שאני יודעת ואוהבת - סטיילינג, צילום, כתיבה, את המאחורי הקלעים של החברה", היא מתארת, וכששקלה לפרוש כנפיים ולהגשים את חלומותיה האופנתיים בניו־יורק ‑ הגיעה ההצעה להשתתף ב־ITGIRLS. "זה פשוט קרה ואני כל כך שמחה שזה קרה. זו הייתה חוויה טובה וקסומה וחשוב לא פחות - הכרתי שם חברות טובות ואנחנו בקשר מעולה מאז. הן ממש אחיות. אחרי העונה הזו קרו עוד דברים טובים והחבר'ה מ'Adika' קראו לי להיות פרזנטורית שלהם, וזה מה שעשיתי עד לפני חצי שנה".

 

את השנה האחרונה הקדישה בלילתי לבניית מותג האופנה האישי שלה. "ראיתי את האהבה והאהדה, ושאנשים מתעניינים ביצירה ובאופנה שלי. הרגשתי שהקהל רוצה את מה שיש לי להגיד ואופנה זו אמירה. אז אמרתי לעצמי - רוצי על זה. אח שלי מאור (30) מביא את הידע הניהולי והכלכלי, וכל אחד מאיתנו מפנה מקום לשני לעשות את מה שהוא הכי טוב בו".

 

כשהאתר שלה עלה לרשת הוא מיד קרס מעומס הכניסות ("והלב נפל לי כשהבנתי שזה לא עובד. הייתה לי התמוטטות עצבים"), אבל הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר וכעת מוצגות בשואו רום שלה בנווה צדק שמלות הערב המקוריות שעיצבה. "בכל קולקציה יש סיפור", היא מתרגשת. "למשל, הקולקציה הראשונה הייתה של פאייטים בכל הצבעים ובעבודת יד. היא הייתה יקרה יחסית והקולקציה הנוכחית, שנקראת 'טול סטורי', היא בטווח מחירים של 1,430־1,260 שקל לשמלת ערב. אני עובדת קשה בלהבין ולחזות טרנדים, ונכון שכיום זה יותר קל מתמיד בזכות העובדה שאני שוחה ברשתות החברתיות, אבל זו עדיין עבודה קשה. אני עושה הכל כדי להיות ראשונה וייחודית ועם האצבע על הדופק".

 

לשמחתה, לא מעט מפורסמות מיהרו לאמץ את דגמיה המרשימים. "גם הן בני אדם ואם הן רואות שמלה שהן אוהבות, הן פונות ושואלות, כמו שאנשים מהשורה ישאלו איפה קנית. לא נשכח שיש הרבה סלבס שהן חברות שלי ואנחנו נפגשות, אז בוודאי שיש לי יתרון על פני מותגים אנונימיים. למשל, נטע אלחמיסטר ראתה אותי בתצוגה של אמא שלי עם שמלה ואהבה. בהשקה של האיט־גירלס לבשתי את השמלה שנקראת You always be my first לפני שהמותג שלי בכלל עלה לאוויר ‑ איתי בצלאלי, הסטייליסט של נטע ברזילי, אהב והזמין אותה עבורה".

 

 
מלבישה את המפורסמות. אנה זק
מלבישה את המפורסמות. אנה זק

 

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר

 

נטע ברזילי
נטע ברזילי

 

 

mirilivi@gmail.com

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים