נסגר אתר מותגי העל של ילדי אקרמן ושסטוביץ

נסגר אתר האופנה MINE, זירה אינטרנטית למכירת בגדים של מעצבי־על מיד שנייה. את האתר הקימו שרון שסטוביץ, בתו של מיקי שסטוביץ, הבעלים לשעבר של אימפריית היבוא ש. שסטוביץ (קולגייט, מוצרי מאסטר שף, פסטה ברילה ועוד), וגיא אקרמן, בן למשפחת יבואני האלכוהול הגדולים בישראל (פינלנדיה, גריי גוס, בקרדי, ועוד). בהקמת האתר השקיעו המייסדים 1.8 מיליון שקל

 

MINE היה תרגום של חיבתם של השניים לבגדי מעצבים למיזם עסקי שבו הוצעו בגדים יש שנייה של מעצבי־על כדוגמת גוצ'י ולואי ויטון למי שמעוניין במותגי יוקרה במחיר נגיש יחסית. שסטוביץ סיפרה בהשקה כי הרעיון נולד בזמן שהשניים שהו בסינגפור במסגרת חילופי סטודנטים ורכשו שם מותגים רבים שברובם לא השתמשו. לדבריה, הבחינה שחברות רבות שלה מעבירות זו לזו מותגי מעצבים או מנסות למכור פריטים שקנו ולא השתמשו בהם. כך נולד הרעיון למיזם שיאפשר להיפטר מבגדי מעצבים שלא בשימוש מבלי לזרוק אותם, וגם לקבל עליהם כסף.

 

שרון העידה כי הם מקבלים פריטים רבים שעדיין צמוד אליהם תג המחיר ולא היו כלל בשימוש. אקרמן אמר באחד הראיונות: "אנחנו מאפשרים להגשים חלומות לבחורה שרוצה מותג יוקרה ולא יכולה להרשות אותו לעצמה במחיר המקורי".

 

האתר הפעיל מרכז לוגיסטי בבת־ים ואת איסוף הפריטים ביצעו בעיקר מנשות האלפיון העליון. הרעיון היה למכור את בגדי המעצבים המשומשים ב־50% ופחות ממחירם המקורי שיכול להגיע לאלפי שקלים. כך למשל הוצע באתר תיק של שאנל שלא היה בשימוש במחיר 10,000 שקל, תיק של מיו מיו ב־1,290 שקל אבל גם נעלי עקב של סאן לורן ב־549 שקל, חצי ממחירם המקורי.

 

הפופולריות של רכישות יד שנייה רוכבת על ערכים של קיימות ושמירת כדור הארץ על ידי מיחזור ולא זריקה של מוצרי טקסטיל. אך ככל הנראה בישראל אין מספיק קהל למותגי יוקרה יד שנייה, שכן המחירים עדיין גבוהים מאלה של מותגים כמו זארה ומנגו.

 

מטעמו של גיא אקרמן נמסר: "לאחר 3 שנים של יצירה מדהימה של MINE, החלטנו בימים אלה לצאת לחשיבה מחודשת. תודה ללקוחותינו. בקרוב נחזור עם דברים חדשים ומפתיעים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים