שני 30 בנובמבר 2020
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    זמנים מודרנים  • 24.11.2019
    חילוף חומרים
    מה להכניס ומה להוציא מהחיים שלכם, עכשיו
    שיר־לי גולן

    להכניס

    הכינו משקה סחלב ביתי: הרתיחו בסיר קטן כוס חלב עם כף סוכר, הוסיפו כף קורנפלור מומס ברבע כוס חלב וערבבו היטב. הנמיכו את האש, הוסיפו כפית תמצית מי ורדים ובשלו לסמיכות הרצויה. העבירו לכוסות והוסיפו כף קוקוס קלוי, כף אגוזים קצוצים דק

    ומעט קינמון.

    (רשת קפה גרג)

     

    הצטננתם? קחו שמנים ארומטיים. הוסיפו שמן מנטה או שמן מפלפל שחור לתערובת העיסוי, לשיכוך כאבים וחיטוי; שמן מעלי איקליפטוס ישמש לעיסוי או לטיהור האוויר במכשיר אדים.

    (מרגלית שילה, מנהלת קידום בריאות ורפואה משולבת, לאומית שירותי בריאות)

     

    אדם מבוגר בסביבתכם סובל מפגיעת קור? נדרשת פנייה מיידית לבית החולים. עד הגעת הסיוע, העבירו אותו בעדינות למקום חם ויבש, הסירו ממנו בגדים רטובים וכסו אותו בבגדים יבשים ובשמיכות. אם הוא בהכרה, השקו אותו במשקה חם.

    (ד"ר ערן מץ, מנהל מחלקת רפואה בקהילה, לאומית שירותי בריאות)

     

    להוציא

    אל תוותרו על פדיקור בחורף. זאת הדרך למנוע התפתחות פטריות בבהונות, לעקוב אחר מצב כפות הרגליים ולטפל בבעיות אם וכאשר הן צצות. ועל הדרך, אפשר ליהנות מעיסוי מרגיע.

    (תמי ברעם, מדריכה בכירה ברשת נייל סטודיו)

     

    כדי שעור התינוק לא יתייבש: הקפידו לרחוץ אותו בתכשירים ייעודיים ואל תקרצפו את גופו ואת עורו העדין, ודאי לא בספוגים. החליפו מיד חיתולים רטובים והשתמשו בתכשירי לחות מתאימים לאחר כל רחצה.

    (ד"ר מרינה לנדאו, מומחית ברפואת עור)

     

    הימנעו ככל האפשר משימוש בחמאה. היא מכילה אחוז גבוה של שומנים רוויים מן החי, וצריכה מופרזת עלולה לגרום לעלייה ברמת הכולסטרול בדם ובשכיחות מחלות לב וכלי דם. במקום השתמשו באבוקדו, מרגרינה מופחתת שומן רווי, טחינה, גבינות רזות ואפילו מיונז, ובעוגות בשמן.

    (מריאנה אורבך, דיאטנית בכירה בשירותי בריאות כללית)

     


    פרסום ראשון: 24.11.19 , 23:33