ליים החלה בניסויים להגבלת מהירות הקורקינטים בתל־אביב

שוכרי קורקינטים של ליים (Lime) גילו בשבוע האחרון שמהירות הנסיעה שלהם מוגבלת באזורים מסוימים. המהירות ברחוב אבן־גבירול, למשל, הוגבלה ל־14.5 קמ"ש וברחבת הבימה ל־5 קמ"ש בלבד (לעומת 25 הקמ"ש הרגילים).

חברות ההשכרה יחויבו להגביל את מהירות הכלים באזורים עמוסים בתל־אביב החל מפברואר, ול"ידיעות אחרונות" נודע שליים החלה בניסויים לקראת המהלך. ההגבלה ל־5 קמ"ש באזורים בהם הרכיבה אסורה, כמו רחבת הבימה, מאלצת את הרוכבים לרדת מהכלי ולהוליכו. על מסך ההפעלה של הכלים מופיעה הודעה עם הגעה לאזור שבו המהירות מוגבלת, כדי להבהיר לרוכב שמדובר בהגבלה מתוכננת.

ליים פירסמה בשבוע שעבר קול קורא לפיתוח טכנולוגיות ומוצרים לשיפור בטיחות הרוכבים. "ת"א היא מהערים המובילות באימוץ הכלים החשמליים וברגולציה סביבם", אמר מנכ"ל ליים ישראל, יניב גודר.

 

 

ויליגר ייבא יוגורטים לישראל בניסיון לכבוש חלק מהשוק 

צביקה ויליגר, בעל השליטה בוויליפוד, יתחיל לייבא יוגורט יווני, יוגורט בטעמים ומעדן שוקו־וניל לילדים תחת המותג "יורו מחלבות אירופה". ל"ממון" נודע כי ויליגר מתכנן לייבא גם תואם מילקי.

לצורך המהלך נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין ויליפוד למחלבת Mevgal מסלוניקי, יוון, שתייצר תחת המותג יורו יוגורט יווני, לבן ויוגורט בטעמי פירות. מחלבת מולקרי היינכן־פירברג מגרמניה תייצר בעבור יורו יוגורט בטעמים ומעדני שוקו־וניל שישווקו במחיר נמוך.

 

יח"צ
יח"צ

עד כה ייבאה ויליגר יוגורט יווני לשופרסל תחת המותג הפרטי של הרשת, ובתחום החלב היא עוסקת בעיקר ביבוא גבינות קשות וחמאה. ויליגר אמר כי החברה במו"מ כדי לקבל נציגות של מחלבת יוגורטים נוספת והוסיף כי היעד שלו הוא להגיע ל־10% משוק המעדנים והיוגורט בתוך חמש שנים. "אני לא מפחד להתחרות בשטראוס ותנובה. היוגורט המשווק בארץ היום הוא 'בסגנון יווני'. אנחנו מביאים את האורגינל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים