מנכ"ל פוקס ישראל: "הוצאנו את הדוגמניות מהפרסומות ונפעל להרחבת טווח המידות"
האם פוקס הולכת לקראת הרחבת טווח המידות של החברה ושינוי השפה המיתוגית של פרסומי החברה בכל הנוגע לאידיאל היופי? כך אמר מנכ"ל פוקס ישראל אסי ויזל באירוע ארגון הבוגרים של אוניברסיטת אריאל, לאחר שנשאל מדוע פוקס מוותרת על פלח השוק של המידות הגדולות.
באירוע עלתה טענה שישראליות פונות לאתרים בינלאומיים בשל "הדרת המידות 56-44", שאליה ויזל השיב כי "זה מביך אותי, אני חושב שפוקס צריכה לתת מענה לכל דבר".
הוא הוסיף: "אם אני, בתור מנכ"ל של פוקס ישראל, לא יכול למכור לך בגדים, אני מרגיש לא בנוח עם זה. אני רוצה לתת לכל אחד במה כדי שיוכל למצוא את עצמו אצלנו ללא תלות במידת גוף, דת, גזע או מין. אם האסטרטגיה שלנו לא מתכתבת עם המציאות, נפתור אותה".
מנתונים שהציג ויזל עולה שפרטי ביגוד במידה 4 (XXL בסולם המידות של החברה) מהווים כ־13% מהמכר של החברה, "אחוז משמעותי שמעיד על הפוטנציאל להרחבה של המידות", אמר והוסיף שפוקס הפסיקה לאחרונה את החוזה עם שלושת הפרזנטורים שלה ותשיק קמפיין ללא דוגמנים ודוגמניות: "אנחנו לא רוצים להיות יותר במקום הזה שבו רק היופי או הרזון מובילים אותנו".
לפוקס יש הזדמנות לספק מידות גדולות במותגיה, למשל אמריקן איגל, אך היא לא מייבאת לארץ את כל היצע המידות של המותג.
ויזל אמר ל"ידיעות אחרונות" שפוקס "פונה לקהל הכי רחב שיכול להיות" ולכן הקבוצה שוקלת בחיוב להגדיל את טווח המידות, "אבל זה לא יקרה מחר".

