פיתוח חדש: חיישנים יבדקו אם חסרה סחורה על המדפים

פיתוח ישראלי יקל על קמעונאים לנהל את מדפי החנויות. הפתרון של הסטארט־אפ WiseShelf, שגייס 2.6 מיליון דולר, כבר הותקן ב־14 סניפי סופר־פארם.

 

לדברי המנכ"ל, שלום נקדימון, "לקמעונאי אין מידע בזמן אמת מה קורה במדף - אם המוצרים נגמרו, אם הם יושבים במקום הנכון, אם צריך למלא חוסרים. החיישן שלנו מודד את התפשטות האור בחנות, והאלגוריתם מבין כמה מוצרים יש על המדף. אם הוא ריק, יש הרבה אור. זו בעצם פלטה שמולבשת על מדפים קיימים, כל כמה ס"מ יש חיישן אור, והכל מחובר לאפליקציה. יש גם מצלמה על כל 12 מדפים, שבודקת שהמוצר במיקום המדויק והוא המוצר הנכון". לחברה 12 פיילוטים בעולם, ולהערכת נקדימון הפוטנציאל עצום. "באירופה וארה"ב יש 600 מיליון מדפים".

 

סופר־פארם גם השקיעה בחברה, לצד פובליסיס, קרן פיץ' טרי ונילסן אינובייט, חממה וקרן השקעות. לפי מנכ"ל נילסן דב ירקוני, השינוי החל כשכל מוצרי החברה הפכו אלחוטיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים