yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום: אוראל כהן
    ממון • 27.01.2020
    אולי הפעם: טיב טעם תוזיל 1,000 מוצרים "למחירים של שופרסל דיל"
    נורית קדוש

    שנה לאחר שהדיח את חתנו לשעבר, עדי כהן, מניהול טיב טעם, ולקח את תפקיד מנכ"ל הרשת על עצמו, פועל בעל השליטה, חגי שלום, לשנות את תפיסת המחיר של הרשת כדי להגדיל את המכירות. כעת יוצאת החברה במהלך להוזלת 1,000 המוצרים המרכזיים בסל הקניות לרמת התמחור של שופרסל דיל. ברשת טוענים שחלק מהסניפים יהיו אף זולים משופרסל דיל ב־5%־10%, בהתאם לרמת התחרות האזורית.

    המהלך יחול רק בסניפי הרשת הגדולים, ולא בחנויות ה"סיטי" הממוקמות במרכזי הערים. בחברה מצפים שהמהלך יגרום ללקוחות לבצע בטיב טעם את כל סל הקנייה, ולא רק קניות השלמה, ובנוסף, הורדת המחירים תביא לעלייה בהיקף המכירות של מוצרי הליבה כמו גם של מוצרים אחרים, וכך להגדלת הרווחיות האבסולוטית (בשקלים) על חשבון זו הגולמית (באחוזים).

    זאת הפעם השלישית שבה טיב טעם מבצעת הורדת מחירים, אחרי שעשתה מהלך כזה פעמיים בשנים האחרונות, ללא הצלחה. זאת במקום לחזק את הבידול שלה כרשת לא כשרה, הפתוחה בשבת ומציעה מגוון מוצרים שניתן להשיג רק בה.

    במסגרת המהלך, תשנה טיב טעם את המדיניות במועדון הלקוחות, ותאפשר הצטרפות חינם לכל החיים, ללא צורך בחידוש, לצד מבצעים בלעדיים לחברי המועדון, הטבות וקופונים אישיים. להערכת החברה, המהלך יאפשר זינוק במספרם של חברי המועדון, כשהיעד הוא 300 אלף איש בסוף השנה. במקביל, בוחנת החברה הקמת מועדון כרטיס אשראי.

     

    חגי שלום. צילום: עמית שעל
    חגי שלום. צילום: עמית שעל

     

     

    בתוך כך, החליטה טיב טעם על הפסקת הפעילות של היבואנית ישרקו בתחום של בשר ועוף טרי, ועל העברת רוב פעילות הדגים הטריים מידי ישרקו לחברה הבת סנפיר ים. זאת לצד חיזוקה של ישרקו בשאר מוצרי היבוא, תוך הצבת יעדים לחיסכון ברכש, התייעלות בניהול המלאי, ושינוי והתאמת המבנה באגפי החברה, שיוביל גם לאופטימיזציה במכירות וגם לחיסכון בעלויות התפעוליות.

     


    פרסום ראשון: 27.01.20 , 20:16
    yed660100