אושרה ייצוגית נגד רמי לוי תקשורת בטענה שלא הודיעה על מועד סיום תקופת הטבה

בית המשפט המחוזי בת"א אישר הגשת תביעה ייצוגית נגד רמי לוי שיווק השקמה תקשורת, לאחר שקבע שלכאורה הפרה את החובה להודיע על מועד סיום הטבה כשמדובר בעסקה לתקופה קצובה.

 

התובענה הוגשה בשנת 2016 באמצעות עו"ד תומר אפלדורף ועו"ד זיו פרי ממשרד אפלדורף ושות'. התובע טען שהזמין חבילת סלולר ב־39.9 שקל לחודש למשך 12 חודשים (תקופת ההטבה), והוסכם שלאחר מכן ישלם 89 שקל לחודש אלא אם יודיע על סיום ההתקשרות. בחלוף שנה ממועד תחילת ההטבה, התברר לתובע בדיעבד שחויב ב־89 שקל מבלי שקיבל הודעה על העלאת המחיר. ברמי לוי טענו מנגד שסוכם באופן מפורש שההטבה ניתנת אך ורק ל־12 חודשים ולאחר מכן יחויב בסכום גבוה יותר.

 

"כדי שעוסק יוכל להמשיך התקשרות עם צרכן לאחר מועד סיום העסקה, מוטלת עליו החובה ליידע את הצרכן מראש על סיום תקופת ההטבה ועל העלויות שיידרש לשאת בהן", קבעה השופטת צילה צפת, "גם אם היה ידוע לצרכן מראש שבתום התקופה הקצובה השירות יתייקר. המחוקק עמד על כך שרוב הצרכנים לא מנהלים מעקב אחר מועד סיום תקופת ההטבה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים