חמישי 13 באוגוסט 2020
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    |
    חדשות • 12.07.2020
    אסם תובעת את יצרנית חטיף באגסי: "מחקה אריזות ביסלי"
    בתביעה, על סך 2.5 מיליון שקל, נחשף שחטיפי ביסלי נמכרים בכ־130־150 מיליון שקל בשנה
    מאת ליטל דוברוביצקי

    ביסלי נגד באגסי: חברת אסם, שמייצרת ומשווקת את חטיפי ביסלי, תובעת 2.5 מיליון שקל מחברת א.מ חטיפי העמק שמייצרת את המוצר המתחרה באגסי, בטענה שיש חשש להטעיה באריזות המוצרים. התביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בחיפה, חושפת שהיקף המכירות לצרכן של חטיפי ביסלי ב־2017־2019 עמד על 130־150 מיליון שקל בשנה, כשלצרכן נמכרו יותר מ־30 מיליון יחידות של חטיפי ביסלי מדי שנה.

     

    אסם טוענת, באמצעות עו"ד נחום גבריאלי ויעל קלמנוביץ, כי הנתבעת היא החברה השלישית בגודלה בתחום החטיפים בישראל והיא גם מייצרת חטיפים עבור שופרסל ויונילוור וכן מוצרים שהיא משווקת בעצמה, בהם באגסי.

     

    אסם טוענת שחטיפי הנתבעת באגסי מיוצרים באותם טעמים של חטיפי ביסלי: גריל, בצל, ברביקיו, פיצה ופלאפל ובצורה זהה לאלה של ביסלי אסם. לדבריה, "במשך שנים נארזו חטיפי באגסי באריזות השונות מאריזות ביסלי המוכרות, אך בחלוף הזמן החלה הנתבעת לשנות את עיצוב האריזות כך שיידמו לאריזות ביסלי. לאחרונה שונו אריזות באגסי והנתבעת 'אימצה' את האלמנטים של האריזות המקוריות של ביסלי וביטלה חלק ניכר מהמאפיינים שיכלו לייחד או לבדל את אריזותיה מביסלי". הדבר, נטען, גורם להטעיה בקרב הצרכנים.

     

    חטיפי העמק, המיוצגת על ידי עו"ד יצחק שרף: "חטיפי העמק, תעשייה כחול לבן בבעלות מקומית, מוכרת את מוצריה לצרכן במחירים הוגנים. כתב התביעה הוא ניסיון נוסף של נסטלה (שאסם בבעלותה) לשמור על המחירים המופקעים מהם היא נהנית בישראל. אנו בטוחים שבית המשפט לא ייתן יד לניסיונו של התאגיד הזר למחוק את התחרות המקומית ולשמר את יוקר המחיה הגבוה כל כך בארץ".

     


    פרסום ראשון: 12.07.20 , 19:30