מבזק צרכני
• למרות הגל השני, חברי מועדון הצרכנות הוט, שמונה 270 אלף הנדסאים ומהנדסים, רכשו מוצרים ושירותים ביותר ממיליארד שקל במהלך חודש יולי – עלייה של 7% מחודש יוני וכמעט זהה ליולי בשנה שעברה. לעומת אשתקד יש עלייה של 45% בהוצאה על מוצרי חשמל, של 18% בהוצאה על ריהוט וציוד נלווה ושל 20% בהוצאה על מזון. ההוצאה על תיירות ונופש ירדה ב־86% וההוצאה על תחומי התרבות, הבידור והפנאי ירדה ב־33%. (נווית זומר)
• רולדין השיקה אתר מכירות שמאפשר משלוח עד הבית (ביום שלמחרת ההזמנה) ב־30 שקל למשלוח, מינימום 70 שקל להזמנה. ניתן גם להזמין דרך האתר ולאסוף את הפריטים מרוב 87 סניפיה. באתר נמכרים לחמים, עוגות, מאפים מתוקים ומלוחים, מארזים ומגשי אירוח – במחירי הרשת. המשלוחים מגיעים למספר אזורים מוגבל ויורחבו לכל האזורים בהמשך. (מירב קריסטל)
• אחת החברות המובילות בתחום השחייה, ספידו ישראל, תפתח חנות חדשה באילת. מנכ"לי החברה, איריס ואילן בן דרור, החליטו להמר על העיר בצל משבר הקורונה, וציינו כי "אנחנו נרגשים לפתוח דווקא בתקופה מאתגרת זו סניף נוסף בעיר אילת. היה לנו חשוב לחזק עסקים מקומיים". (נווית זומר)
• "רהיטי חן איטליה", יבואנית מערכות הישיבה ניקולטי והמותג החדש לצעירים אלטוני איטליה, פותחת שלושה סניפים חדשים למותג ALTONI בנתניה, בראשון־לציון ובבאר־שבע. (נווית זומר)
• מועדון הצרכנות הייטקזון, של עובדי חברות ההיי־טק, בקמפיין למען המסעדנים. מציע שובר של 300 ש' למימוש במסעדות שף למי שמצטרף לכרטיס האשראי של המועדון. (נווית זומר)