שבת 28 בנובמבר 2020
בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם
נגישות
ידיעות אחרונות
הכי מטוקבקות
    זמנים מודרנים  • 16.08.2020
    חילוף חומרים
    מה להכניס ומה להוציא מהחיים שלכם, עכשיו
    שיר־לי גולן

    להכניס

     

    שבו מול המחשב כשמושב הכיסא מוטה קדימה: התנוחה הזו שומרת על העקמומיות הטבעית של הגב, מונעת לחץ לא מאוזן על חוליות הגב התחתון ועל הצד התחתון של הירך, מאפשרת זרימת דם לרגליים ומונעת התפתחות דליות.

    (מומחי ד"ר גב)

     

    שדרגו והעצימו את החופשה המשפחתית שלכם: שלבו בה עזרה בקטיף פירות או בשתילה בחממות. בתמורה תקבלו חוויית עשייה משותפת מהנה, שתורמת לחיזוק הקשר החברתי ולשמירה על הכושר.

    (מומחי המחלקה לחינוך וקידום הבריאות בשירותי בריאות כללית)

     

    עזרו לחתולי הרחוב: ספקו להם מים טריים בקערות ייעודיות, הניחו כלים לאגירת מים מתחת לצינורות הניקוז של המזגנים, תרמו והעלו את המודעות לנושא ברכישת חולצות מצער בעלי חיים ב־49.90 שקל.

    (אגודת צער בעלי חיים)

     

    להוציא

     

    השקיעו בטיפוח פחות ביום ויותר בלילה: סיימו את היום במקלחת טובה, נקו את העור בחומרים ייעודיים איכותיים ולפני הכניסה למיטה השתמשו בקרם גוף עשיר בוויטמינים ובלחות. כך תנצלו את שעות הלילה וזמן השינה, שבהן הגוף נח וכל מערכותיו מתרכזות בחידוש התאים ובשיקומם.

    (סלי קדמי מזרחי, קוסמטיקאית מוסמכת ובעלת מתחם הקוסמטיקה הרמון היופי)

     

    אל תרוצו באמצע היום: עשו זאת רק בערב ובבוקר, כשחם מעט פחות, והקפידו על החזרת נוזלים ומלחים בשתיית מים ומשקאות איזוטוניים. כדי לדעת כמה נוזלים אתם צריכים להחזיר, הישקלו לפני האימון ומיד אחריו. ההפרש הוא משקל הנוזלים שצריך להחזיר.

    (רותם כסלו־כהן, פיזיולוגית של המאמץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט)

     

    אל תפחדו מפרצופים חמוצים: הנגישו והגישו לילדים מתוקים בריאים. חוששים שהם לא ירצו לטעום? צרפו אותם להכנה, שלבו במתכון מרכיב שהם אוהבים והסבירו להם את היתרונות הבריאותיים.

    (הנטורופתית דבי מזיג)