מאניה גרופ פותחת רשת חדשה לבגדי ספורט לנשים
קבוצת מאניה גרופ, בעלת רשתות האופנה מאניה ג'ינס לגברים ו־NOIZZ לילדים, משיקה מותג חדש לבגדי ספורט לנשים, סיס (SIS), בהשקעה של 10 מיליון שקל. כבר באוקטובר ייפתחו חנויות בקניון רמת אביב, קניון אבנת פתח־תקווה, שער הצפון במפרץ חיפה וביג פאשן טבריה. המותג יימכר גם באתר שיעלה בסמוך לפתיחת החנות הראשונה.
"ענף הספורט הוא אחד הענפים שלא רק שלא נפגעו במשבר, אלא צמחו, ואנחנו רוצים להיות שותפים", אמר מישל רוגוף, מבעלי הקבוצה. "המודל שלנו היא סטלה מקרטני, שעשתה לאדידס ליין אופנת ספורט, אבל אצלה כל פריט עולה מאות שקלים. אצלנו המחירים ינועו בין 79-399 שקל לפריט", הוסיף. למאניה גרופ, שבבעלות רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ', כ־150 חנויות. "אחרי הסגר היה טירוף במכירות. לפי דוחות רייס היינו בעלייה של 7% בחנויות זהות מסוף מאי ועד עכשיו. אני לא רואה סיכון גדול בפתיחת רשת חדשה כי התשתיות שלנו קיימות", סיכם רוגוף.

