בקשה לייצוגית נגד HOT: תקלות בממירי מיני פייבר

בקשה לתביעה ייצוגית נגד HOT הוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א על ידי זוג מהשרון, שטוענים שהם ולקוחות אחרים סובלים מתקלות חוזרות ונשנות בממיר מיני פייבר בוקס, שבאות לידי ביטוי בעיקר בקפיאת התמונה במהלך זפזופ בין ערוצים. לטענתם, בעת צפייה בתוכניות מוקלטות, הממיר יכול להיתקע כל רבע שעה.

 

בני הזוג סבלו מהתקלות מספר חודשים, במהלכם המתינו לטכנאים שלוש פעמים, אך התקלה חזרה על עצמה לאחר זמן קצר. בני הזוג הקליטו שיחה עם טכנאי HOT, בה הוא אמר להם "אני מכיר את הבעיה הזאת, אין לה פתרון למעט החלפה לממיר פשוט יותר".

 

בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד ירון אלון ממשרד הורוביץ, אבן, אוזן ושות', נטען כי HOT ממשיכה לתאם עם לקוחותיה ביקורי סרק של טכנאים, אף על פי שהיא יודעת שהתקלה אינה בת טיפול והיא מתרחשת גם בכל ממיר חלופי. עוד נטען שהחברה מספקת ללקוחותיה ביודעין ממירים תקולים.

 

מ־HOT נמסר בתגובה: "החברה קיבלה את התביעה, תלמד ותגיב לה בביהמ"ש. ממירי המיני פייבר הם ממירים מתקדמים המכילים פיצ'רים חדשניים ומשרתים לקוחות מרוצים רבים. הממירים עברו בדיקות קפדניות במעבדות היצרן וקיבלו את כל האישורים הנדרשים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים