יונדאי טוסון חדש, יותר מעוצב ויותר יקר: מ־160 אלף שקל

16 שנים לאחר שהדור הראשון שלו היה הג'יפון הראשון שפרץ את גבולות שוק רכבי הפנאי ולקחת לקוחות ממכוניות המנהלים, הושק בארץ הדור הרביעי של הטוסון.

 

העיצוב הפך מוחצן עוד יותר, וסביבת הנהג הוקפצה עם לוח מחוונים דיגיטלי שמזדקר מהדשבורד. הממדים דומים, עם תוספת 2 ס"מ לאורך, 1.5 ס"מ לרוחב, ס"מ בודד לבסיס הגלגלים ו־5 ס"מ לגובה. תא המטען גדל ל־515 ליטר.

 

טוסון ימשיך להגיע עם מנועי בנזין בלבד, 2,000 סמ"ק (156 כ"ס, תיבה אוטומטית) או 1,600 סמ"ק טורבו (180 כ"ס, תיבה רובוטית כפולת מצמדים) מעודכנים. גרסה היברידית תגיע רק בסתיו והיברידית נטענת בשנה הבאה. לכל הדגמים מערכת בטיחות אקטיבית ומערכת ייחודית בקטגוריה למניעת שכחת ילדים באמצעות זיהוי תנועה ברכב נעול. הדגם הבסיסי התייקר ב־7,000 שקל ל־160 אלף שקל, והטורבו הוזל ב־13 אלף שקל כשמחירו מתחיל ב־170 אלף שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים