רמי לוי השיק ארנק דיגיטלי ורוצה להיות בנק

רמי לוי מקדים את מתחריו, בראשם שופרסל, ומשיק ראשון ארנק דיגיטלי. לוי: "כשהרגולציה תאשר, נהיה בנק דיגיטלי נגיש וזול". את הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת לאפליקציה פיתחה חברת סוויץ' שבה שותףי לוי ב־84%.

 

הפיתוח של רמי לוי שונה מאפל פיי ומכל הארנקים הדיגיטליים בשוק, שדורשים לקרב את הסמארטפון למסוף כדי לבצע את התשלום. מדובר באפליקציה שפועלת גם באנדרואיד וגם באייפון, וניתן להזין בה כל כרטיס אשראי, אבל השימוש בה מסורבל: הלקוח מוסר לקופאי/ת את מספר הטלפון שאליו מקושר הארנק ומקבל הודעת פוש מהאפליקציה. בלחיצה עליה תופיע בקשת התשלום. לאחר אישור התשלום הלקוח מזין את הקוד הסודי שיצר מראש לצורך אימות.

 

בקרוב אפשר יהיה לשלם עם הארנק הזה גם בכל חברות־הבת של הקבוצה, קופיקס, גוד פארם וישראייר. דרכו יקבלו הלקוחות קופונים, הטבות ותווי שי, ובהמשך הם יוכלו לשלם גם בבתי עסק נוספים שעימם יתקשר לוי. הארנק יאפשר לשלם גם למוסדות ולשירותים, למשל חשבונות ארנונה.

 

בעתיד, אחרי שיקבל את אישור הרגולטור, ישווק לוי דרך הארנק שירותי בנק — אשראי חוץ־בנקאי, הלוואות, ביטוח, ועוד פעילויות שבהן טמון רווח גדול. למחזיקי כרטיס האשראי של לוי יקנה השימוש בארנק הטבות נוספות שיינתנו אוטומטית ללקוח בזמן התשלום. האפליקציה גם תציע מעקב אחר הקניות ושליטה בהוצאות.

 

זהו הארנק הדיגיטלי הראשון בארץ שיאפשר לחלק כל עסקה לתשלומים. בנוסף, הנקודות שיצבור הלקוח בסופר ניתנות למימוש בשאר עסקיו של לוי: מחבילות נופש בישראייר עד לקפה בקופיקס.

 

לוי מתכוון להשלים בקרוב את מיזוג מועדון הלקוחות של רמי לוי, המונה 450 אלף חברים, עם זה של ישראייר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים