מילוטל חוזרת לשוק: משיקה צ'יפס קפוא בשישה טעמים

התחרות על הצ'יפס הקפוא עולה כיתה: מילוטל, יצרנית ירקות קפואים, לשעבר בבעלות אליעזר פישמן, חוזרת לאחר שלוש שנים לשוק עם מוצר חדש, צ'יפס קפוא בשישה טעמים, ותתחרה בתפוגן, פרי הגליל ויבוא. מילוטל נרכשה לפני שלוש שנים מכונס הנכסים של פישמן על ידי התעשיין ג'וואד אגבאריה ממוסמוס, בעלי RJM תעשיות מזון, יצרנית טחינה והיצואנית השנייה בגודלה בשוק המוסדי המקומי.

 

15 מיליון שקל השקיע אגבאריה ברכישת ציוד חדש למילוטל שהוא מנהל עם שני בניו. לדבריו, "הצ'יפס ברשתות הפך לגנרי ולמשעמם. לתוך הוואקום הזהו ניכנס כדי להוביל בחדשנות טכנולוגית בתחום הקפואים". לדבריו, "הממשלה צריכה לשמור על ביטחון המזון. זה לא חכם להביא יבוא במקום לשמור על התעשייה ועל החקלאים הישראלים".

 

סדרת הצ'יפס הקפוא כוללת צ'יפס קלאסי, סטייק, אמריקאי, זיגזג, קוביות, פלחים. מחיר מומלץ לאריזה: בין 9.9 שקל ל־24.9 שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים