"הרגלי הצריכה של הציבור ישתנו: פחות קניות של בשמים יתבצעו בדיוטי פרי"

"מחירי הבשמים הקלאסיים זולים בארץ בהשוואה למחירים בחו"ל. יש עלינו לחץ מהספקים להשוות את מחיריהם לאלה שבחו"ל". כך אמר דני לוזון, המשנה למנכ"ל סופר־פארם, במסיבת עיתונאים שבה הכריז כי "הרשת שואפת כי בתוך שלוש שנים %30 מהכנסותיה יגיעו ממותגים שנמכרים בלעדית רק בסופר־פארם, עם דגש על בשמים, כדי לבדל את עצמנו מהמתחרות".

 

מדבריו עולה כי סופר־פארם מתכוונת להוביל את מכירת הבשמים בישראל גם על חשבון הדיוטי פרי: "כשיחזרו לטוס לחו"ל אני מאמין שהרגלי הצריכה ישתנו, ופחות קניות של בשמים יתבצעו בדיוטי פרי". על פי נתוני הרשת, בתקופת הקרונה קפץ תחום הבישום ל־48% מהמכירות ברשת לעומת 41% בשנה הקודמת. כל שוק הבישום בארץ מוערך בכ־2 מיליארד שקל. לדבריו, "מכירות הבשמים בקורונה עלו בקצב דו־ספרתי". ולפי עוד נתון שחשף, "אחרי הסגר האחרון איבדנו מכירות של מסכות קורונה ב־100 מיליון שקל שהציבור חדל לרכוש, אבל חזרו המכירות של תרופות ומוצרים ללא מרשם רופא שבימי הסגרים הצטמצמו מאוד, גם כי המסכות הגנו על הציבור משפעת וכו'".

 

הרשת מקימה כעת מחלקות נישה לבישום ב־60 סניפים, עם קולקציות בלעדיות תחת השם Collection Boutique, בהשקעה של 3 מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים