דואר ישראל על חודשי הקניות: מצפים ל־15 מיליון חבילות

משקל החבילות יגדל ב־25%, כ־5,000 טונות פריטים יגיעו מחו"ל בנובמבר־דצמבר • הסיבה: פריטים כבדים ויקרים

על פי התחזיות של דואר ישראל, לא יהיה שינוי במספר החבילות שיוזמנו בחודשים של חגי הקניות השנה, נובמבר־דצמבר. על פי הערכות הדואר, יגיעו לארץ כ־15 מיליון חבילות מחו"ל. עם זאת, משקלן צפוי לזנק ב־25% לעומת חודשי הקניות אשתקד מ־4,000 טונות ל־5,000 טונות. השבוע צפתה חברת כרטיסי האשראי כאל כי הישראלים יקנו אונליין ב־1.8 מיליארד שקל לעומת 1.4 מיליארד שקל ב־2020. האתרים הפופולריים לשופינג אונליין בקרב הישראלים בהזמנות מחו"ל הם אסוס, אי.ביי, אמזון, שיין, עלי אקספרס, נקסט ואייהרב.

 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אמר: "בעקבות משבר הקורונה הציבור נמצא יותר בבית, וככל שאמון הציבור בקניות אונליין עולה, כך מזמינים פריטים גדולים יותר ויקרים יותר כמו מוצרים לבית, רהיטים, כלים, מצעים, שטיחים, חלקי חילוף, ולא רק ביגוד והנעלה, מה שמשפיע משמעותית על משקל החבילות. בתקופת הקורונה ובמהלך הסגרים הצטרפו קהלים חדשים לרכישות אונליין באתרים מקומיים ובינלאומיים, צברו ביטחון וחווית קנייה טובה ולכן ימשיכו לקנות אונליין גם בהמשך".

 

עוד ציין גולדשטיין כי "מגמה נוספת שמשפיעה על משקל החבילות היא איחוד החבילות של קאינאו, הזרוע הלוגיסטית של עלי אקספרס, שמאחדת חבילות עד 75 דולר, ובכך מגדילה את משקל החבילות המאוחדות ההופכות במשלוח לחבילה אחת. השנה ראינו שאתר שיין הסיני הפך לאחד הפופולריים בהזמנות מישראל (ובעולם, מ"ק), מאחר שהמסים משולמים על ידי האתר, מה שמעודד הזמנות של פריטים רבים בהזמנה אחת ומגדיל את משקל החבילות המגיעות לארץ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים