תלונות על הבנקים: מזרחי מצטיין, דיסקונט פחות
הבנק הידידותי ביותר ללקוחות הוא בנק לאומי, והבנק שנגדו הוגש מספר התלונות המוצדקות הגבוה ביותר הוא בנק דיסקונט. כך עולה מדוח הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל על פניות הציבור בתלונות של הלקוחות על הבנקים. בשיעור התלונות המוצדקות מהתלונות שהוכרעו, מזרחי־טפחות היה הטוב ביותר. בשיעור המקרים שבהם הבנק פעל לטובת הפונה אף שתלונתו לא נמצאה מוצדקת, בנק לאומי היה הטוב ביותר.
בשנה החולפת נמצא כי 34.7% מהתלונות שהגישו לקוחות נגד בנק דיסקונט מוצדקות. מזרחי־טפחות היה המצטיין עם 12.8% מהתלונות. בדוח כלולים נתונים המציגים את שיעור המקרים שבהם פעל הבנק לטובת הפונה לפנים משורת הדין. כאן מוביל בנק לאומי עם 27% מהמקרים. / גד ליאור
דיור מוגן לדתיים לאומיים בהשקעה של 420 מיליון שקל
פרוטיאה מקימה בימים אלה ביישוב אלקנה את בית הדיור המוגן הראשון בישראל אשר מיועד כולו לציבור הדתי לאומי - בהשקעה של 420 מיליון שקל. בתכנון 250 יחידות דיור, אגף תומך ומחלקת אשפוז. / נווית זומר
ביג בפרויקט חברתי: תציע הנחות למתנדבים בעמותות
רשת ביג מרכזי קניות יוצאת בפרויקט חברתי לעידוד התנדבות, בשיתוף מיזם "באר המשאלות" והמועצה הישראלית להתנדבות. לקוחות שיתנדבו לעמותות באמצעות הרשמה באתר ביג יקבלו הנחות בקניות במרכזי ביג. באתר מוצעים לבחירה עשרות עמותות. ההנחה ניתנת למימוש בשורה של מותגים ידועים כמו פוקס (הנחה 10%) קסטרו (7%) גולף וסופר־פארם. / נווית זומר