מרגי נגד הכפיל
בסביבתו של יהונתן מרגי כועסים מאוד על הפרסומת החדשה של האקסית, נועה קירל, שבה היא צוחקת על הפרידה ומצולמת עם כוכב רשת לטיני שמזכיר באופן מחשיד את האקס • עכשיו הם שוקלים להגיש תביעה
במשך כשלוש שנים הם היו "הזוג הזה", עד שהחליטו שמספיק ודי. עכשיו עולים נועה קירל ויהונתן מרגי שוב יחד לכותרות, הפעם בעקבות פרסומת חדשה של הזמרת לחברת yes ,שמתכתבת עם הפרידה המתוקשרת. אלא שבצד של מרגי כועסים ונציגיו בוחנים הגשת תביעה נגד yes ונגד משרד הפרסום אדלר־חומסקי שעומד מאחרי הקמפיין. הסיבה: שימוש, כביכול, בדמותו של מרגי בפרסומת עם קירל - ללא אישורו.
בפרסומת החדשה מופיעה קירל לצד כוכב הפופ הלטיני לונאי, שמזכיר מאוד את מרגי. בצד של מרגי טוענים כי למעשה מדובר בשימוש בכפיל של הכוכב הישראלי - ללא אישורו - תוך הטעיית הציבור. לפי אותה טענה, הצופים עלולים לחשוב כי מדובר במרגי עצמו. יש לכך תקדימים: בשנות התשעים זכה החזאי דני רופ בתביעה בעלת רקע דומה נגד חברת מזגנים שהשתמשה בכפיל שלו ללא אישור. ההבדל בין המקרים טמון בעובדה שלונאי עצמו מוכר היטב בשוק הבינלאומי. בצד של yes ומשרד הפרסום צפויים לטעון כי הוא כוכב בקנה מידה גדול בעצמו, ואף הרבה יותר ממרגי, ולכן אין כאן שימוש בכפיל כלשהו.
מנהליו של מרגי אסרו עליו להתראיין אתמול בנושא, גם כשהציג פרסומת חדשה לחברת קסטרו. הוא עצמו העדיף להסביר את הדברים בסטורי באינסטגרם. "אהובים שלי, תודה רבה על כל ההודעות ועל החיבוק החם שאני מקבל מכם. זה לא מובן מאליו", כתב מרגי, "בחיים האלו כל אחד עושה את בחירותיו ובסוף היום צריך לעמוד מול המראה, להסתכל לעצמו בעיניים ולהגיד האם אני גאה בעצמי ובדרך שאני עושה? אני תמיד אכבד ואוקיר את היקרים לי בעבר ובהווה. בגלל הכבוד לעבר אני בוחר היום שלא להתייחס לבחירות של אחרים, בחירות שאני לא הייתי מעלה על דעתי לעשות. תמיד תזכרו שכדאי להיות בצד של האור ולגרש את החושך. תהיו טובים אחד לשני. אוהב אתכם וחג שמח. יהונתן".
מחברת yes נמסר בתגובה: "שמחים שהפרסומת שלנו מעוררת תמיד עניין ושיח. גם הפעם הפרזנטורית נועה קירל מובילה את הקמפיין, כשלצידה הכוכב הבינלאומי המצליח לונאי".

