ימים משונים: מותג גבינות השמנת פילדלפיה ישלם לאמריקאים 20 דולר כדי שלא יקנו אותו
המחסור בגבינת שמנת מאיים להרוס לאמריקאים רבים את התוכניות לעוגות גבינה בחג המולד. בעקבות הבעיות בשרשראות האספקה של המרכיב החשוב הזה בעוגת הגבינה, הודיעה חברת קראפט היינץ, בעלת המותג האייקוני פילדלפיה שתחזיר 20 דולר ל־18 אלף לקוחות שיקנו קינוח חלופי או מרכיב להכנתו.
על פי האותיות הקטנות במבצע, מי שיזכו יוכלו להעביר לחברה קבלה ממסעדה או מרכול, על קינוח או מרכיב לקינוח מתוך רשימה ידועה מראש בתאריכים שבין 17 בדצמבר לערב חג המולד, כדי לזכות בהחזר.
"מסורת החג תצטרך לחכות לשנה הבאה", מסרה החברה בווידיאו שהעלתה ליוטיוב, "השנה, החליפו את עוגת הגבינה המפורסמת בבראוניז, התחלקו בכמה עוגיות, או כל מה שגורם לכם למלא את חור עוגת הגבינה בלב החג שלכם".
מנהל השיווק של המותג אמר: "הביקוש עולה בהתמדה, ואנחנו רוצים להבטיח שיש מספיק גבינת שמנת לבייגלים, עוגות גבינה וכל מה שביניהם. אנחנו משקיעים מיליוני דולרים כדי שגבינת פילדלפיה תהיה זמינה לכל מי שרוצה בה בכל מקום, לפחות ב־150 השנים הבאות".
מטעם קראפט היינץ נמסר שהחברה "ממקסמת את הייצור כדי לעמוד בביקוש חסר התקדים. הצריכה הביתית עלתה ב־18% יותר לעומת 2019".

