סוף עידן: כמעט 30 שנה אחרי שהקים אותה, נחום ביתן מתנתק מיינות ביתן
נחום ביתן התנתק סופית מהניהול השוטף של רשת יינות ביתן, כמעט 30 שנה לאחר שהקים אותה, והוא חדל לשמש כאחראי על הסחר ברשת, תפקיד אותו מילא גם לאחר מכירת השליטה לאלקטרה מוצרי צריכה ומשקיעים. הערכה הייתה כי ביתן, שמחזיק עדיין ב־36% מהמניות, ימשיך לנהל את הסחר, שנחשב לתחום שבו הוא מתמחה. גורמים ברשת מסרו כי מאז התקבלה ההחלטה באלקטרה על הפסקת פעילותו בסחר, הוא חדל לפקוד את משרדי ההנהלה. יקדיש כעת את זמנו לפיתוח עסקיו האחרים, ביניהם בתחום הנדל"ן. ההחלטה שהתקבלה על ידי אלקטרה מאפשרת לה את העברת תחום הסחר במלואו לאחריות המנכ"ל החדש שמינתה, עמית זאב. לאלקטרה מוצרי צריכה אופציה לרכישת יתרת המניות של נחום ביתן עד 2023.
במקביל גם סמנכ"ל הסחר הוותיק, יניב כהן, מסיים את תפקידו, ובמקומו מונה שי בן אבישי, שהובא על ידי אלקטרה משופרסל, שם שימש כמנכ"ל חברת־הבת, קטיף. ביתן הקים את יינות ביתן בשנת 1993, ומאז פיתח אותה באמצעות רכישות ומיזוגים, כולל כמעט חינם ורשת מגה, שבסופו של יום הכניסו את הרשת לקשיים פיננסיים. בשוק זוקפים לזכותו את היותו סוחר מעולה. מאז רכשה אלקטרה את השליטה, רוב חברי ההנהלה התחלפו, החל ממנכ"ל הרשת, מיכאל לובושיץ, ועד סמנכ"ל כספים וניהול משאבי אנוש.

