יבואן מקביל של נעלי "ON": נחסמנו לאחר עסקת רנואר
בעלי אתר SHOESONLINE: "כשרנואר נכנסה כשותפה ב־ING SPORT, הספק הודיע שלא ימכור לנו יותר"
האם ייעצר הייבוא המקביל של "ON"? דקל סטולרו, מבעלי האתר SHOESONLINE, טוען שנחסם לכאורה מרכישת פריטי המותג השווייצרי – זמן קצר לאחר שנרכש בארץ על־ידי רנואר – משום שלטענתו הוא מוכר בזול יותר.
ב"ממון" פורסם שלשום כי רנואר רכשה 50% מחברת ING Sport שמתמחה במוצרי ספורט אתגרי ובעלת הזיכיון למותג השווייצרי, שנסחר לפי שווי של 14 מיליארד דולר, כשהמטרה היא לפתוח בארץ רשת חנויות למותג ON.
ב־SHOESONLINE מוכרים את הנעליים של המותג בכ־500 שקל, לעומת 700־800 שקל אצל היבואן הרשמי. "ברגע שרנואר נכנסה כשותפה ב־ING Sport, קיבלנו טלפון מהספק שאי־אפשר למכור לנו יותר ON", טוען סטורלו. "מישהו בארץ הזמין ממנו בכוונה נעלON Cloud, וברגע שהיא הגיעה לארץ הבינו כנראה שהוא המקור שלי וחסמו אותו כספק. הוא לא יכול למכור לי יותר, כך שגם אני נחסמתי אוטומטית. המשמעות היא שלפני כמה ימים היה לי היצע של 60 דגמים של On Cloud ועכשיו אין לי. אני מוכר בזול כי אני מרוויח פחות וקונה יותר בזול. ייתכן שמעדיפים שלא תהיה תחרות. נמצא מקור אחר, לא יעצרו אותנו. לא הגיוני שכמה קבוצות אופנה ישלטו בענף".
אתר SHOESONLINE הוא אחד מאתרי האיקומרס הגדולים בישראל. הוא הוקם ב־2015 על ידי יוסי כראדי, אלעד טל ודקל סטולרו, שמחזיקים ב־33% מהמניות. החברה מוכרת מותגי נעלי ספורט כמו אדידס, נייקי, אולסטאר ופומה וגם הלבשה, אקססוריז וטיפוח.
מ־ING SPORT נמסר בתגובה: "ON הינו מותג ספורט פרימיום המשווק בפלטפורמות איכותיות בלבד באישורה הבלעדי של חברת האם. איננו מוסמכים להגיב בשם חברת ON, החלטותיה בנוגע למותג הן בשיקול דעתה בלבד".

