יס והוט צריכות להתחיל לדאוג

הכניסה של דיסני+ מקרבת את "המפץ הגדול" בשוק הטלוויזיה בישראל – פגיעה קשה במודל הישן, המוביל עדיין, של ספקי טלוויזיה שרוכשים סדרות וסרטים מאולפני הפקה גדולים בעולם, "אורזים" אותם בממירים ומוכרים למנויים בחבילות יקרות. כל ארבע ספקיות ה"טלוויזיה רבת הערוצים" בישראל – yes, HOT, סלקום ופרטנר, צפויות להיפגע ממנו.

 

דיסני+ מסכנת אותן במיוחד, בגלל ההיצע העצום והאיכותי שלה בתכנים לכל המשפחה, במיוחד לילדים - קהל צופים שלפעמים מהווה את ההצדקה היחידה לרכישת מינוי טלוויזיה במשפחות בזכות ערוצי הילדים למיניהם. מה עוד, שבקרוב יוסרו רוב תוכני דיסני הפופולריים מכל השירותים האחרים ויהיו זמינים בלעדית רק בדיסני+.

 

המהלך הצפוי של דיסני מטלטל כבר חודשים ארוכים את שוק הטלוויזיה בארץ וקרוב לוודאי שישנה את פניו ויביא לבריתות ושיתופי פעולה מרתקים. כך, yes, למשל, לא רק שלא תתחרה, אלא תשתף פעולה עם דיסני+, ותשווק את השירות יחד עם השירות שלה, באותה חשבונית, וקרוב לוודאי בהנחה. במקביל, סלקום ופרטנר המתחרות ניהלו ביניהן מגעים על איחוד פעילות הטלוויזיה שלהן. HOT מצידה מנהלת מאבק חורמה נגד אישור מיזם FREETV, בעוד שפרטנר דווקא חתמה עם המיזם החדש על הסכם לשיתוף פעולה בשיווק "חבילה" משותפת.

 

התקווה של ספקיות הטלוויזיה המקומיות היא כי כניסת שירותי הסטרימינג החדשים לא תפגע בהן, וכי הישראלים יבחרו בם רק כתוספת לשירותים שלהן. yes ו־HOT בונות גם על כוח המשיכה של הפקות המקור המצליחות שלהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים