רשת HM מרחיבה את חנויות המותג לבית ותפתח 10 חנויות בשנים הקרובות

"H&M לא מעלה מחירים ולא העלתה מחירים מאז 2017, לא בביגוד ולא בתחום העיצוב לבית. מכרנו כשנכנסנו לארץ טי שירט ב־29.90 שקל ועדיין המחיר אותו דבר. אנחנו סופגים את מחירי המשלוח ועליית חומרי הגלם. בקרוב נפתח את אתר האונליין של הרשת", כך אמר ל"ממון" עמיחי קילשטיין, מנכ"ל הרשת בישראל, בעת ההשקה המחודשת של H&M HOME לעיצוב הבית, שכעת תתרחב.

 

קילשטיין הודיע אתמול על פיתוח הרשת לבית ופתיחת כעשר חנויות בשנים הקרובות. לדבריו, הפיתוח התאפשר רק עכשיו משום שעד כה הרשת העולמית הגבילה פתיחת חנויות H&M HOME רק בצמוד לחנויות האופנה של הרשת, מה שהקשה להרחיבה בהיבט של שטחי נדל"ן פנויים. כעת השתנתה המדיניות ובישראל תיפתחנה חנויות עצמאיות, כולל חנויות רחוב.

 

הפריטים ברשת בעיצוב סקנדינבי ומחירם, כפי שאומר קילשטיין: "זה לא לואו קוסט, זה עיצוב איכותי במחירים נגישים". מאז 2018 נפתחו בישראל שתי חנויות בלבד תחת המותג לבית, בקניון עזריאלי ובקניון ראשונים בראשל"צ, והן פעלו כחלק צמוד לחנויות האופנה. כעת הורחב שטחה של החנות בעזריאלי ב־50% לשטח של 480 מ"ר. הרשת מצטרפת לתחום תחרותי ולוהט מאז הקורונה. היא תתחרה ב"פוקס הום", ב"קסטרו הום" וב"זארה הום", לצד מאות חנויות פרטיות שנפתחו בזמן הקורונה ומתמחות באקססוריז ובריהוט קל לעיצוב הבית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים