טבעול משיקה סדרת מוצרים על בסיס טופו
המוצרים בסדרה של טבעול מכילים כמות טופו הגבוהה בכ–50% מזו המצויה במוצרים מקבילים בשוק
חברת טבעול משיקה סדרת מוצרים חדשה – "טופו טבעול", הכוללת שני סוגי שניצלים ( טופו ותירס עם טופו) ונקניקיות טופו. המוצרים בסדרה של טבעול מכילים כמות טופו הגבוהה בכ–50% מזו המצויה במוצרים מקבילים בשוק.
הטופו, המיוצר מפולי סויה, הוא מאכל דל שומן המזוהה עם תרבויות המזרח הרחוק, וידוע כתורם עיקרי לשמירה על איזון גופני ולמניעת מחלות.
מנכ"ל "טבעול", עמרי לוטן, מסר כי הוספת הטופו, הנחשב תוסף בריא במיוחד בעיני הצרכנים, אינה סיבה לפגוע בטעמו של המוצר ומרקמו.
לדבריו, המוצרים נבדקו במבחנים השוואתיים על ידי מכון המחקר טלסקר-מט"ר, כאשר 100 איש טעמו כל אחד מהמוצרים החדשים של טבעול לעומת מוצרי המתחרה העיקרית שלה בשוק - זוגלובק. ב-60% מהמקרים הטועמים העדיפו טבעול. בממוצע הכללי טבעול קיבלה ציון וחצי גבוה יותר בטעם (בסקלה של 1-10).
שוק השניצלים ושוק הנקניקיות הם שווקים דומיננטיים בענף המזון המוכן הקמעונאי, ומהווים ביחד 60% מהיקפו.
שוק השניצלים המוכנים בישראל מסתכם בכ-250 מיליון שקל בשנה (7,500 טון). בשוק זה ל"טבעול" נתח שוק המגיע לכ-30%. ההיקף הכספי של שוק הנקניקיות בישראל מגיע לכ- 180 מיליון שקל בשנה (7,000 טון). נתח השוק של "טבעול" מגיע לכ-14% משוק זה.