שתף קטע נבחר
 

חודש לאחר השקתו, ממרח שוקולד פרה מוביל את השוק

מנתונים שפרסמה חברת המחקר נילסן עולה, כי ממרח הפרה של עלית השיג בחודש הראשון להשקה נתח שוק כספי של 21.7% ונתח כמותי של 23.3%

בחודש הראשון להשקת ממרח שוקולד הפרה, של עלית, מובילה החברה את שוק ממרחי השוקולד בישראל, עם ממרח הפרה וממרחית. כך עולה מנתונים שמפרסמת חברת נילסן לחודש אוגוסט 2001.
באמצעות שני סוגי הממרחים תופסת עלית נתח שוק כספי של 30% ונתח כמותי של 33%. מותג הפרה עצמו השיג בחודש הראשון להשקתו נתח שוק כספי 21.7% ונתח כמותי של 23.3%.
ממרח שוקולד השחר מחזיק נתח כספי של 25.8% ונתח כמותי של 25.2% - ירידה של 10%, לעומת תקופה מקבילה אשתקד. נוטלה מחזיק בחודש אוגוסט נתח שוק כספי של 15% ונתח כמותי של 13% – ירידה של 45%, בהשוואה לחודש יולי.
שוק ממרחי השוקולד הראה גידול כספי של 14% וגידול כמותי של 9% בחודש אוגוסט, בהשוואה לחודשים יולי ואוגוסט אשתקד.
רונן זהר, מנהל השיווק של חטיבת השוקולד בעלית אומר, כי מנתוני מחקר שביצעה עלית, בקרב ילדים בגילאי 6-18 ואמהותיהם, עולה כי 45% מהילדים מעדיפים את ממרח שוקולד פרה, 22% מעדיפים נוטלה ו-21% מעדיפים את השחר. 54% מהילדים בני 6-12 מעדיפים את ממרח הפרה. במבחן הטעם נתנו הילדים ציון ממוצע 8.5 לממרח הפרה, 7.3 להשחר ו- 7.6 לממרח נוטלה.
האמהות זיכו את ממרח הפרה בציון כללי של 8.9, ציון 8 להשחר ו-8.1 לנוטלה. במבחן הטעם נתנו האמהות – 9.1 לממרח הפרה ו - 8 לממרח נוטלה והשחר.
זהר הוסיף, כי המחקר גילה שמרבית הצרכנים, אשר רכשו ממרח פרה, חזרו וצרכו אותו בשנית.
שאול שלח, מנכ"ל חברת הממתקים של עלית אמר, כי הנתונים מצביעים על שביעות רצון מהמוצר וטעמו.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים