שתף קטע נבחר
 

תנובה משיקה חטיפי עמק בהשקעה של 6 מ' ש'

עיגולי גבינת עמק בטעמים, ישווקו באריזה של 6 יחידות. את הקמפיין יובילו יוסי בניון וחברתו מירית

תנובה משווקת מוצר חדש באגף הגבינות הצהובות: עמק ביס - חטיפי גבינת עמק קטנים בטעמים שונים ובאריזה אישית. החברה השקיעה בפיתוח המוצר ובהחדרתו 6 מיליון שקל.
"עמק ביס" מורכב מעיגולי גבינה קטנים, במשקל 20 גרם ליחידה, הארוזים באריזה של 6 יחידות בטעם זהה. בתחילה ישווק המוצר ב-2 טעמים: טעם טבעי וטעם זיתים. כל מוצר ניתן להשיג עם 25% שומן ו-5% שומן. אריזת עמק ביס עולה 6.65 שקל. אריזת המוצר מכוסה בציורים הומוריסטיים של פרות.
עמק ביס פונה לילדים המבקשים חטיף חדש ולהוריהם אשר יעדיפו לתת לילדים חטיף מזין. את "עמק ביס" ניתן לאכול כחטיף, למרוח על לחם, להניח על קרקר, להוסיף לסלט ועוד.
להחדרת המוצר החדש, תנובה תעלה השבוע קמפיין באמצעות גיתם BBDO. את הקמפיין יובילו יוסי בניון וחברתו לחיים, מירית. הסרטון מראה ארוחת ערב משפחתית. יוסי מביא לארוחה משהו בלתי מזוהה. מאותו רגע מתחילים להתלוצץ על חשבונו, על כך שמאז שנהייה כוכב, הוא חייב להתחכם, והביא משהו שאף אחד לא יודע איך לאכול אותו.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים