שתף קטע נבחר
 

אסתי לאודר משיקה בושם חדש

החברה מעוניינת לכבוש מקום בחמישייה הראשונה של הבשמים באירופה

יצרנית הקוסמטיקה אסתי לאודר משיקה בושם חדש, במטרה לכבוש מקום בחמישייה הראשונה של מכירות הבושם באירופה.
מתברר כי יותר מ- 40 שנה להשקתו תופס שאנל 5 את המקום הראשון במכירות בשנת 99', כאשר הבושם של אסתי לאודר נמצא במקום ה-10 . בארה"ב, לעומת זאת, שייכים ארבעה מתוך חמשת הבשמים המובילים לקבוצת אסתי לאודר.
כדי ליצור בושם שיוכל להתמודד בשוק האירופי, יצרה החברה לראשונה מאז הקמתה, שיתוף פעולה בין מרכזי הפיתוח של החברה בארה"ב ובצרפת.
פיתוח הבושם החדש נמשך כשנתיים, והוא מצטרף ל-15 בשמים אחרים שיש למותג.
החדרת הבושם החדש בארץ על-ידי היבואן אדי קוסמטיקה, תלווה בקמפיין שיימשך שלושה חודשים בעלות של כ-600 אלף דולר.
הקמפיין יכלול מודעות ריח בעיתונים, שלטי חוצות, חלוקה מסיבית של דוגמיות, ובשלב מאוחר יותר גם פרסומות בטלוויזיה. את הקמפיין מובילה, כמו בעבר, הדוגמנית ליז הארלי.
34% ממכירותיה של אסתי לאודר בארץ הן מבשמים, כאשר שוק הבשמים בארץ הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-375 מיליון שקל

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים