בלעדי: פורש מנכ"ל חברת האוטובוסים קונקס
מיכאל אבישר, מנכ"ל חברת קונקס מסיים את תפקידו בשל כשלונה של החברה להפעיל כסדרה את התחבורה הציבורית אל העיר מודיעין ובתוכה. מאז קיבלה החברה את הזיכיון להפעלת התחבורה הציבורית בעיר, בחודש אוגוסט השנה, מתלוננים התושבים על בעיות רבות שעיקרן אי סדירות בתנועת האוטובוסים והמתנה ארוכה מדי בתחנות
הרקע לסיום תפקידו, שיבושים בקווי התחבורה הציבורית בעיר מודיעין אותם מפעילה קונקס החל ממחצית חודש אוגוסט השנה, במקום חברת מרגלית שפעלה בעיר עד אז. סמוך לאחר כניסתה של קונקס לעיר, התלוננו תושבי מודיעין על בעיות קשות בקווי התחבורה הציבורית שיוצאים מהעיר ונכנסים אליה. בעקבות הלחץ הציבורי שנוצר, החליטו בחברה לפצות את התושבים והפסיקו לגבות תשלום עבור הנסיעות בעיר. חוסר ההשתלטות על הפעלת הקווים בעיר היא שהביאה ככל הנראה לסיום כהונתו של אבישר.
עד הקיץ האחרון היו במודיעין רק קווי אוטובוס חיצוניים אשר עברו גם בחלק משכונות העיר. בעקבות עבודת מטה שנמשכה חודשים ארוכים, הוחלט בעיריית מודיעין ובמשרד התחבורה לבחור בחברת קונקס שכבר פעלה באשדוד ובטבריה. על החברה הוטל לערוך רפורמה במערך התחבורתי בעיר באמצעות 2 מערכי היסעים, פנימי ובין עירוני. אולם בחברה החדשה התקשו לארגן תוכנית הסעות מסודרת, ובעיית האוטובוסים במודיעין רק הלכה והחריפה.
קונקס: עיקר הבעיה במודיעין כבר נפתרה
ארנון פישביין, סמנכ"ל ואוליה, החברה האם של חברת קונקס מסר בתגובה: "מיכאל אבישר מלווה את קונקס מתחילת הפעלתה בארץ, ובמהלך כהונתו כמנכ"ל הגיעה החברה להישגים ונבחרה כמובילה בישראל בכל מדדי השירות לצרכן. אנו מודים למר אבישר ומשוכנעים כי ימשיך לתרום להצלחת החברות השונות תחת ואוליה. החברה תפעל בכל דרך להפעלה תקינה של קווי התחבורה שבאחריותה, כפי שעשתה עד כה בכל הארץ. במקרים של תקלות בתפעול הקווים, כפי שקרה בתחילת כניסתנו למודיעין, נעשה כל שביכולתנו להקל על תושבי העיר ונגייס את כל הנדרש כדי להביא לפתרון התקלה. גם אנו, ככל חברה, איננו חסינים מפני תקלות. אנו מתנצלים שוב בפני תושבי העיר על אי הנעימות שנגרמה להם. אנו מודעים באופן מלא לסבל שנגרם להם וכבר עתה ניתן לומר שעיקר הבעיה נפתרה וכמות התלונות שמגיעה למוקד ירדה לממוצע הארצי".
קונקס נכנסה לפעילות בישראל כחלק ממימוש החלטת משרד התחבורה להעביר בערים מסוימות את קווי האוטובוסים להפעלת חברות פרטיות.
קונקס היא חברה בת בקבוצת ואוליה הבינלאומית. החברה מפעילה כ-30 אלף אוטובוסים ו-3,500 רכבות ברחבי העולם. קונקס גם התמודדה במסגרת קבוצת מטרו רייל הכוללת את שיכון ובינוי של שרי אריסון, אשטרום, Zublin (גרמניה), אלסטום (צרפת) ו- Vinci (צרפת) במכרז להפעלת הרכבת הקלה בתל-אביב אך הפסידה ל קבוצת MTS בראשות אפריקה ישראל של לב לבייב.

