הקניונים נידבו דוכני מכירה - ואז הגישו חשבון
בעקבות מיעוט הקונים בקניונים בתקופה האחרונה, קיבלו בעלי החנויות הצעה לפרוס דוכני מכירה בשטח הקניון - אולם בעלי החנויות מתלוננים על כך שמה שנראה תחילה כמו מחווה של רצון טוב הסתיים בהגשת חשבון לתשלום עבור הדוכנים. קבוצת עזריאלי: "העלות נועדה לכיסוי חלק מעלויות התפעול", קניוני עופר סרבו להגיב
המצב הביטחוני משאיר את הקונים בבית - ומאלץ את בעלי העסקים והמרכזים המסחריים למצוא פתרונות יצירתיים, שימשכו אותם חזרה אל החנויות. כעת מסתבר שלעיתים הדבר בא על חשבון בעלי העסקים, הסופגים גם ככה עלויות שכירות ומיעוט קונים בתקופה זו.
לכתבות נוספות בערוץ הצרכנות
מוותרים על הנקניקים: ירידה של 30% במכירות
ת"א בחוץ: נסיעות במונית לרכבת ב-15 שקל
לדברי השוכרים בקניונים, לאור הירידה במכירות בימים האחרונים הוצע להם להוציא שולחנות אל מחוץ לחנויות עם סחורתם, על מנת לקדם ולעודד מכירות לנכנסים לקניונים - אלא שכעת התברר להם כי גובים מהם על כך כסף. אחד מבעלי העסקים סיפר ל- ynet: "לא רק שהמצב גרוע והציבור לא מגיע לקניונים, עכשיו גם רוצים כסף על שולחן שהוצא החוצה ביוזמת הנהלת הקניון על מנת לקדם מכירות. מה השלב הבא, שנשלם להם מס על האוויר?".
תגובת קבוצת עזריאלי: "בימים אלו קבוצת קניוני עזריאלי יוצאת במספר מהלכים שיווקיים משמעותיים לעידוד והגברת כניסת צרכנים כדי לסייע לשוכרים. האחד הוא מבצע גשם ראשון - המדגיש את מבצעי החנויות, והשני הוא מהלך גיפט קארד במסגרתו קניוני עזריאלי מחלקים מיליון וחצי שקל לצרכנים ככסף מזומן למימוש ברשתות. קבוצת עזריאלי לקחה על עצמה את התמיכה השיווקית והפרסומית במהלכים אלו הנאמדים בעשרות מיליוני שקלים.
על מנת למקסם צעדים אלו, אנו מציעים לחנויות להוציא שולחנות מכירה כדי לאפשר להם להגדיל את הפידיון. העלות שנדרשה אינה שכ"ד אלא נועדה לכסות חלק מעלויות התפעול של השכרת השולחנות, המפות והציוד".
מקניוני עופר סירבו להגיב.
