"מתאים לי" הוציאה קטלוג נוסף לקולקציית הקיץ
רשת האופנה יוצאת בקמפיין בהיקף של שני מיליון שקל
רשת האופנה "מתאים לי" מפיקה קטלוג קיץ נוסף שיצא בחודש הקרוב. זו הפעם הראשונה שחברת אופנה ישראלית מפיקה במהלך הקיץ שני קטלוגים לעדכון הקולקציות. הקטלוג יופץ בעיתונות יומית, מגזינים לנשים ובדיוור ישיר לחברות המועדון, ויעוצב בסגנון קיצי סביב פירות הקיץ ויכלול מתכונים של מיצים ושייקים מפירות
לדברי מירן מלכה, סמנכ"ל השיווק של "מתאים לי": "ראינו לנכון לעדכן את הנשים בארץ בקולקציות חדשות שנכנסות לחנויות הרשת. בתחילת מרץ יצאה החברה בקטלוג מעודכן לאופנת אביב – קיץ 2001 ואילו הקטלוג החדש מציג את קו הקיץ.
במקביל תצא החברה בחודשיים הקרובים בקמפיין לאופנת הקיץ תחת הסיסמא: "הקיץ הזה מתאים לי". תקציב הקמפיין נאמד בכ-2 מיליון שקל, והוא נערך באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי".
הקמפיין כולל שלטי חוצות ופוסטרים ענקים של רפיד, מודעות צבע בעיתונות ארצית, ובמגאזינים של נשים וכן הפקות אופנה.

